האביר האפל שבר קופות גם לאחר הטבח בקולורדו

למרות הטרגדיה בקולורדו, המשיך האביר האפל לעלות בקופות בסוף השבוע. הסרט החדש בסדרת באטמן הרוויח ביום שישי האחרון כ-75 מיליון דולר. סכום זה כולל גם את הכנסות הקרנות חצות, שהתקיימו שעות ספורות לאחר אירוע הירי. 

לאחר האירוע, בו פתח אלמוני בירי על באי הקרנת הבכורה של הסרט "עלייתו של האביר האפל" בקולורדו, בו נהרגו 12 בני אדם ונפצעו 58, הוגברה האבטחה על אולמות הקולנוע בכל רחבי ארה"ב, אולם לא דווח על ביטולי הקרנות. עקב האירוע, הוחלט בחברת ההפקות של הסרט שלא לפרסם נתוני הכנסות לסוף השבוע האחרון. חברות הפקות נוספות הודיעו על החלטה דומה בעקבותיהם. 

מרבית הצופים קנו כרטיסים לסרט מראש | צילום: רויטרס

אחת הסיבות לכך שהטרגדיה בקולורדו לא השפיעה ככל הנראה על הכנסות הסרט בסוף השבוע היא שמרבית הכרטיסים להקרנות אלה נרכשו מראש. הסטטיסטיקות לא מציינות את כמות הצופים שהגיעו להקרנה בפועל אלא את הסכומים של המכירות בקופות. 

הקרת הבכורה של הסרט בפריז בוטלה עקב האירוע בארה"ב וכן הוחלט שלא לקיים את מפגש יוצרי ושחקני הסרט עם העיתונאים. זוהי לא הטרגדיה הראשונה איתה מתמודדים מפיקי סדרת הסרטים של האביר האפל. בשנת 2008 , חודשים ספורים לפני בכורת הסרט "האביר האפל" התאבד השחקן הראשי בסרט, הית' לדג'ר. לאחר מותו, קיבל לדג'ר על תפקידו כג'וקר בסרט את פרס האוסקר כשחקן הטוב ביותר. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן