האדום הפך ירוק: הבורסה ננעלה בעליות, בריינסווי עלתה ב-7%

יום המסחר בבורסה ננעל בעליות שערים בהמתנה לבחירות לכנסת ה-19, ולהכרעה בנוגע לכיוון שצפוי לכלכלה המקומית. הערב לא יתקיים מסחר בוול סטריט בשל יום מרטין לות'ר קינג, ומחר לא יתקיים המסחר באחד העם בשל הבחירות. 

מדד ת"א 25 התחזק ב-0.3%, ומדד ת"א 100 הוסיף 0.4% לערכו. מדד הגז והבנקים, שאתמול נפל ב-2.7%, התחזק ב-0.7%, מדד הנפט והגז נחלש ב-1%. ומדד התקשורת איבד 0.2% מערכו.

מנכ"ל בזק, אבי גבאי, הודיע לאחרונה ליו"ר החברה, שאול אלוביץ, על כוונתו לפרוש בקרוב מניהול החברה. היום נודע כי סטלה הנדלר תחליף אותו. ההודעה על מינויה של הנדלר שהייתה עד לפני שבועיים יו"ר חברת HOT, צפויה להתפרסם בימים הקרובים, כאשר לא ברור מהו פרק הזמן שייגזר עליה כתקופת צינון. מניית בזק עלתה היום ב-1.8%.


צילום: אהוד כהנים

שר התקשורת הפורש משה כחלון מונה אמש ליו"ר מועצת מנהל מקרקעי ישראל, כך הודיע מטה הליכוד-ביתנו. מטרת המינוי על פי ההודעה היא להפחית באופן משמעותי את מחירי הדיור בארץ. במסיבת עיתונאים משותפת שנערכה אתמול בערב הודיע ראש הממשלה על מינויו של כחלון אולם השופט אליקים רובינשטיין אסר לשדר את האירוע בטענה כי מדובר בתעמולת בחירות. מדד הנדל"ן עלה היום ב-0.4%.

מנכ"ל חברת בריינסווי, עוזי סופר, אישר בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג כי החברה נמצאת במגעים מתקדמים עם חברת תרופות אמריקאית גדולה להפצת מכשיר ה-Deep TMS בקרב חולי דיכאון – זאת בעקבות אישור ה-FDA שקיבלה החברה לטיפול. מניית החברה קפצה היום בעקבות הדיווח בכ-6.9%%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן