האופטימיות באירופה דחפה את ת"א לעליות: הבנקים זינקו ב-2.2%

האופטימיות באירופה בעקבות הסכמת מנהיגי G7 על תמיכה בכלכלות יוון וספרד דחפה את תל אביב ליום שלישי ברציפות של עליות. מדד הבנקים הוביל את העליות, עם התחזקות של 2.2%. מדד ת"א 25 טיפס ב-1.3% ומדד ת"א 100 התחזק ב-1.4%.

העליות המתחזקות קיבלו סחף חיובי מהבורסות באירופה, העולות זה היום השני ברציפות. הבורסות באירופה עלו אתמול לראשונה מזה חמישה ימי ירידות רצופים, על רקע נתונים מעודדים בארה"ב המלמדים כי סקטור השירותים שם התרחב בקצב מהיר יותר מהציפיות.

על רקע ההסכמה למכירת אחזקות סאני בסקיילקס לקרן האצ'יסון הסינית, והורדת הדירוג של החברה היום, ירדה מניית סקיילקס ב-2.1%. מניית פרטנר ירדה גם היא ב-5.2%, זאת לאחר שלושה ימי עלייה רצופים שקדמו לחתימת ההסכם.

באסיה הבוקר, נרשמו עליות שערים נאות גם כן, על רקע דיווחים כי קצב צמיחת התוצר של אוסטרליה עמד ברבעון הראשון על 1.3%, הרבה מעל לציפיות שעמדו על פחות מפי שניים 0.5%.

אלווריון, חברת הטכנולוגיה הישראלית המתמחה בפיתוח מערכות תקשורת, דיווחה היום על מהלך התייעלות שיכלול פיטורי 60 עובדים. מניית החברה, שהספיקה לצנוח מתחילת השנה ביותר מ-45% על רקע הפסדים מצטברים. בעקבות המהלך, עלתה המניה ב-3.9%.

בתחום חיפושי הגז והנפט, דיווחה ישראמקו על תקלה בקידוח "שמשון 1"  ההשלכות הישירות של התקלה הינן – עלות נוספת של 19 מיליון דולר ועיכוב של 14 יום בקידוח באתר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן