האקס פקטור של בר רפאלי: כך הכפילה דוגמנית העל את הכנסותיה

גיל: 28 
קמפיינים בולטים: ESCADA, H.STERN, פוקס
הכנסות: 9 מיליון שקל
מיקום בדירוג הקודם: 1

בכל הקשור לבר רפאלי נדמה שאין רגע אחד משעמם. עוד לפני שנרגענו מהפרסומת הפרובוקטיבית לגו דדי ששודרה בסופרבול, הדוגמנית הישראלית שלא מפסיקה לייצר כותרות עשתה זאת שוב, הפעם עם פרסום על השתתפותה כמנחה בתוכנית הריאליטי אקס פקטור. אם מחשיבים את סכום הכסף שזה ישלשל לכיסה, הכנסותיה של רפאלי (מינואר 2012 ועד היום) יעמדו על קרוב ל־10 מיליון שקל. מכאן עולה שמאז דירוג פורבס האחרון ב־2011, אז עמדו הכנסותיה על 5 מיליון שקל, הצליחה רפאלי להכפיל את רווחיה, ואף לפתוח פער עוד יותר גדול ומשמעותי לכל הבאות אחריה ברשימה.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

לדירוג המלא – 10 הדוגמניות המרוויחות בישראל

ואכן, התקופה האחרונה הייתה העמוסה בחייה. רק במהלך השנה הנוכחית הצטלמה רפאלי שוב לאסקדה, פוקס ופסיונטה, כיכבה יחד עם חברה הטוב ציון ברוך בקמפיין לרשת המשקפיים Carolina Lemke Berlin, ואפילו צעדה על המסלול בהצגת ליין חדש של אופנת דסיגואל הספרדית. קצת קודם לכן, במאי 2012, היא נבחרה על ידי המגזין האמריקאי הנחשב מקסים ל״אישה הלוהטת בעולם״. באותה שנה נוספה לרזומה שלה עוד עליית מדרגה: קמפיין לקולקציית הצעירות של רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן. עוד פסגה שכבשה ב־2012 הייתה הנחיית תוכנית הריאליטי Million Dollar Shootingstar. התוכנית חיפשה את הדוגמנית האירופית הבאה, ושודרה בטלוויזיה הגרמנית. 

במצטבר, מתחילת 2012 ועד היום, רפאלי שהתה חודשים ארוכים בחו״ל, הצטלמה עבור מגזין בגדי הים היוקרתי ספורט אילוסטרייטד וקטפה קמפיינים בינלאומיים נחשקים שהעשירו את חשבון הבנק שלה במיליוני שקלים. בנוסף, זו גם השנה השלישית שהיא מכהנת כפרזנטורית של הבושם ESCADA, קמפיין תמורתו היא מרוויחה כמיליון שקל מדי שנה. סכום דומה היא מרוויחה הודות לשיתוף הפעולה שלה עם פוקס, כפרזנטורית זו העונה ה־11.

ב־2012 הציגה רפאלי גם את הצד העסקי שלה, כשחברה לדוגמן לשעבר דודי בלסר במיזם ההלבשה התחתונה under.me. זה, אגב, לא מנע ממנה להצטלם לקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה הצרפתית פסיונטה. בנוסף, היא חברה לקבוצת יזמים ישראליים צעירים שהשיקו את האפליקציה לתשלום בסלולרי, אי צ׳ק. בין קמפיין אחד לשני היו לרפאלי גם כמה התנסויות במשחק. הראשונה בסרט "כידון״ של הבמאי עמנואל נקש, והשנייה במחזמר "סינדרלה״. הרבה גבות הורמו בתעשייה כשרפאלי בחרה להשתתף במחזמר שהועלה על הבמות בחנוכה, אבל גורמים בתעשייה מדווחים כי החוויה הכניסה לכיסה 400 אלף שקל שהפכו כנראה את ההחלטה לקלה יותר.

לדירוג המלא – 10 הדוגמניות המרוויחות בישראל


רפאלי | צילום: אייל נבו עבור under.me

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן