הבוקר שאחרי: המרוויחים הגדולים של הגראמי 2012

 המרוויח הגדול. פול מקארטני | צילום: רויטרס

אדל אולי יצאה מטקס הגראמי עמוסה בשישה פרסים וההתרגשות מן ההישג ניכרה על פניה ובדבריה ("עדיין לא קלטתי את זה ממש; זה לא ייאמן"), אבל במונחים של רווחים שנתיים, היא לא כל כך עשירה בהשוואה לכמה מעמיתיה זוכי הגראמי.

 

המרוויח הגדול מבין הזוכים השנה הוא פול מקרטני (בהתבסס על החישוב השנתי האחרון של פורבס) עם 67 מיליון דולר. הבאה בתור אחריו היא טיילור סוויפט, עם 45 מיליון דולר, בין היתר בזכות האלבום החדש "Speak Now" והשיר זוכה הגראמי "Mean".

את השלישייה המובילה סוגר ג'יי זי עם 37 מיליון דולר, הודות לתיק גדול של השקעות עסקיות ולהכנסות האחרונות מסיבוב עולמי.

זה מספיק כדי להכתיר אותו כמרוויח הגדול של ההיפ הופ (זו הפעם הרביעית בחמש שנים). מקום שני. טיילור סוויפט | צילום: רויטרס
אגב, ג'יי זי כלל לא נכח בטקס – כנראה שהוא ואשתו ביונסה עסוקים בטיפול בבתם הקטנה בלו אייבי קרטר.

גם קניה ווסט לא טרח להופיע ולאסוף באופן אישי את הפרסים שלו – על אף שהיו לו יותר מועמדויות מכל אמן אחר (שמונה בסך הכל). ככל הנראה הייתה זאת דרכו להביע מחאה על כך ש "My Beautiful Dark Twisted Fantasy" לא התמודד בקטגוריית אלבום השנה. רווחיו השנתיים בסך 16 מיליון דולר מציבים אותו במקום השביעי ברשימת זוכי הגראמי המרוויחים של השנה.

 

בנוגע לאדל, היקף המכירות האדיר של "21" – אלבומה זוכה הגראמי (שנמכר ב־5.82 מיליון עותקים רק בארה"ב) – סייע לה להביא הביתה בשנה שעברה 18 מיליון דולר, ולנחות במקום השישי ברשימה, אחרי ריהאנה (29 מיליון דולר) ולהקת ליידי אנטבלום (20 מיליון דולר).

את הזמרת בת ה־23 לא מעניין כרגע האם היא המרוויחה הגדולה ביותר או לא. כפי שהגדירה זאת ביציאה מהאירוע: "אני עסוקה מדי בלהיות מאושרת".

מאושרת. אדל | צילום: רויטרס

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן