הבורסה בת"א ננעלה בעליות; דסק"ש זינקה ב-23%

המסחר בבורסה לניירות ערך בת"א ננעל היום בעליות שערים, לאחר מגמה חיובית אתמול בבורסות וול סטריט, ועל רקע המשך עונת דוחות החברות הישראליות לסיכום תוצאות הרבעון השני.

מדד ת"א 25 זינק בלמעלה מ-1%, ת"א 100 התחזק ב-1.2%, ומדד הביומד מתחזק ב-2.2% בהובלת חברת קולפלנט, אשר הודיעה היום על סיום מוצלח של ניסוי קליני לסגירת פצעים, וטיפסה ב-7.5%. מניות הבנקים, שירדו אתמול, רשמו היום עלייה של ב-1.3%.

דיסקונט השקעות, החברה הבת של אי.די.בי אחזקות שבשליטת נוחי דנקנר, המחזיקה בין היתר ב"סלקום", "מעריב" ו"שופרסל", המשיכה את העליות החדות של הימים האחרונים והוסיפה 23% לערכה היום.

פלוריסטם, שעלתה 22% אתמול לאחר שטיפול שלה הצליח להציל את חייה של חולת סרטן שסבלה מחוסר במח עצם, צפויה להמשיך ולמקד את תשומת לב המשקיעים היום. לעומת זאת היום, ננעלה המנייה בירידה של 3.7%.

מליאת הכנסת אישרה אתמול את חבילת הצעדים הכלכליים עליה החליטו רה"מ והאוצר, לאחר סדרת שינויים שהוחלה על הצווים, ברוב של 40 ח"כים. רגע לפני האישור, קבע ראש הממשלה כי העלאת המס ב-1% תחול רק על המשתכרים מעל 14 אלף שקל בחודש. ין הצעדים הנוספים שקיבלו את אישור הכנסת – העלאת המע"מ ב-1% ל-17%, קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה, והעלאת מס ההכנסה ב-2% לבעלי שכר של 67 אלף שקל לחודש ומעלה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן