הבורסה בתל אביב ננעלה בירידות שערים; אלון רבוע הכחול צנחה בכ-26%

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים, בניגוד לנעילה החיובית אתמול ועל רקע הפתיחה השלילית של המסחר בוול סטריט. מחירי הנפט המשיכו לרכז עניין גם היום, כאשר הגיעו אמש לשפל חדש, והיום נסחרו בעליה של למעלה מ-2%. מניות אלון הרבוע הכחול ואל על עמדו במוקד המסחר.

המסחר בוול סטריט ננעל אמש בירידות שערים של עד 1%, וכאמור, כעת ניכרת שם מגמה דומה. בסין פורסמו נתוני יצוא חיוביים מהצפוי, ובעקבותיהם המדדים המובילים בבורסות אסיה עלו בחדות. הממשלה הסינית אף הורידה את שערו של היואן מול הדולר, בצעד נוסף לייצב את הבורסה המקומית, אך למרות זאת מדד שנגחאי ננעל הבוקר בירידה של 2.4%.


מחיר הזהב השחור עדיין מעורר דאגה, כאשר אתמול נסחר בתנודתיות ולבסוף ירד מתחת ל-30 דולר לחבית, שיא חדש מאז 2003. היום כאמור הוא נסחר במגמת עלייה של כ-2%.

כל זאת עומד ברקע למסחר אצלנו היום, כאשר מדד ת"א 25 ירד ב-0.3%, מדד ת"א 100 איבד 0.4% מערכו ומדד הבנקים נחלש אף הוא ב-0.5%. מדד התקשורת היה היחיד להוסיף לערכו ועלה בכ-0.1%, בעוד שמדד הנדל"ן ירד ב-0.9% ומדד הנפט והגז צנח ב-3.1%.

קבוצת אלון הרבוע הכחול תכריע ככל הנראה עוד השבוע האם תבקש הקפאת הליכים ברשת מגה שבבעלותה, כאשר בימים האחרונים האספקה לרשת הלכה והצטמצמה. מניית הקבוצה, אשר נפלה אתמול ב-13%, צנחה היום ב-26%. מניית אל על, אשר צללה אתמול גם היא על רקע התנודתיות במחירי הנפט, נעלה את יום המסחר בתל אביב בירידה של 8%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן