הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה חיובית

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה חיובית, על רקע עליות השערים שנרשמות עם הפתיחה בוול סטריט.

אמש ננעל המסחר בוול סטריט בירידות שערים, כשמדד הנאסד"ק איבד 1.2% מערכו ומדד ה-S&P 500 נחלש ב-0.9%, זאת בעקבות המשך הצניחה במחירי הנפט בעולם אשר נמשכת גם בשעה זו. אתמול איבד "הזהב השחור" 4.2% מערכו, וננעל על רמה של 47.9 דולר לחבית – כשהפרשנים מעריכים כי לא מן הנמנע שהמחיר ימישך ויצנח אפילו לרמה של 30 דולר לחבית.


הבורסה בתל אביב

מדד ת"א 25 עלה ב-0.2%, מדד ת"א 100 התחזק ב-0.3% ומדד הבנקים התחזק  אף הוא ב-0.2%. מדד התקשורת נחלש ב-0.2%, מדד הנדל"ן איבד 0.1% מערכו ומדד הנפט והגז נחלש ב-0.4%.

מניית חברת התרופות טבע עלתה ב-3.3%, לאחר שהחברה הודיעה על קבלת אישור מנהל התרופות האמריקאי (ה-FDA) להפצת תרופה לטיפול בעודף לחץ לדם. 

"הדולר-שקל נסחר בעלייה זה היום השלישי ברציפות, והוא מנסה להתבסס מעל 3.95. עלייה מעל 3.98 עשויה לדרבן את הספקולנטים לאתגר פעם נוספת את רמת המפתח של 4", כך אמרו הבוקר במחלקת המחקר של FXCM ישראל. "יחד עם זאת, המגמה המעורבת של הדולר בעולם והתנודתיות במחיר הנפט מגבילות לפי שעה את המומנטום החיובי של הצמד. העולם ממשיך לעקוב בדאגה אחר צניחת מחיר הנפט, וכרגע ניתן לזהות קורלציה ישירה בין המסחר בנפט לבין המסחר בשוקי המניות, וזאת מאחר שהמשך צניחת מחירי האנרגיה הגלובליים נתפסת כבעלת השלכות שליליות לכלכלה העולמית", המשיכו. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן