הבורסה בתל אביב פתחה את שבוע המסחר במגמה מעורבת

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה מעורבת, על רקע עליות השערים שנרשמו ביום שישי באירופה ובבורסה בניו יורק. גם מדד המחירים אשר פורסם ביום ה' האחרון והצביע על אינפלציה שנתית שלילית של 0.2%- (לראשונה זה 8 שנים) ממשיך לתת את אותותיו על המשק. 

היום, כאמור, פתחה הבורסה ברחוב אחוזת בית את שבוע המסחר במגמה מעורבת. מדד ת"א 25 התחזק ב-0.3%, מדד ת"א 100 נסחר סביב רמות הפתיחה ומדד הבנקים התחזק ב-0.2%. מדד התקשורת נחלש ב-0.4%, מדד הנדל"ן נחלש ב-0.4% גם כן ומדד הנפט והגז איבד גם הוא 0.4% מערכו.


הבורסה בתל אביב

ביום חמישי, כאמור, פרסמה המל"ס כי מדד המחירים לצרכן נותר ללא שינוי בחודש דצמבר וכך מסתכמת האינפלציה השנתית בנינוס 0.2% – רחוק מיעד האינפלציה של בנק ישראל. בסקירתם השבועית ציינו הבוקר כלכלני הלמן אלדובי כי "להערכתנו, הבנק ימשיך לפעול בדרכים מוניטריות נוספות על מנת לתמוך במשק ולהחזיר את האינפלציה לטווח היעד". עוד ציינו בהלמן אלדובי כי "עונת הדו"חות נפתחה בארה"ב והמשקיעים מצפים לדו"חות של חברות האנרגיה על מנת להבין את גודל ההשפעה על תוצאותיהן. במידה והתוצאות יאכזבו את המשקיעים יתכן והדבר ישפיע לשלילה על הסנטימנט בשוק המניות".

במוקד תשומת הלב בבורסה עמדו גם היום חברות הסלולר, אשר ממשיכות לאבד גובה בקצב מדאיג על רקע מלחמת המחירים המתחוללת בענף. חברת סלקום איבדה היום 7% מערכה, בעוד מניית פרטנר צנחה ונחלשה ב-5.3%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן