הבורסה לא התרגשה מהמבצע של HOT: מדד התקשורת ירד ב0.3%

המסחר בבורסה באחד העם נננעל בעליות שערים קלות. החשש מפני המצוק הפיסקלי בארה"ב הכביד אתמול על השווקים, אולם האופטימיות באירופה בנוגע למשבר החוב ביבשת כנראה עזרה להטות את הכף לחיוב.

מדד ת"א 25 התחזק ב-0.4% ות"א 100 הוסיף 0.4% לערכו. מניות הבנקים טיפסו ב-0.3%, מדד מניות הגז והנפט עלו בשיעור של 0.6% ומדד מניות הנדל"ן מטפס ב-0.2%.

הטלטלה בשוק הסלולר נמשכת: HOT מובייל מיישרת קו עם גולן טלקום, והודיעה היום על השקת חבילה חדשה ללא הגבלה בעלות של 49 שקל לחודש. החבילה מיועדת למצטרפים חדשים שיתניידו לחברה מכל ספקית סלולר אחרת והיא תינתן למשך 6 חודשים. לאחר מכן ישלמו הלקוחות 99 שקל לחודש עבור אותו השירות.

מניית פרטנר תמשיך למשוך תשומת לב, לאחר שהעסקה במסגרתה נמכרו מניות סקיילקס מאילן בן דב לאיש העסקים חיים סבן החזירה את ביטחון השווקים בחברה, וכעת גם במריל לינץ' מקפיצים את ההמלצה מ"תשואת חסר" ל"קנייה".

חיים ישראל, אנליסט הטלקום של מריל לינץ', אמר אתמול כי "רכישת פרטנר על ידי סבן משנה את כללי המשחק". לדבריו, יש כמה סיבות להשקיע בפרטנר כעת: העיקרית היא כי העסקה עשויה להקטין את עלות החוב של פרטנר, שכן היא תקנה לה גישה למימון זול יותר, ללא החוב של סקיילקס המרחף מעליה.

באסיה ננעל הבוקר המסחר במגמה חיובית: בורסת שנחאי התחזקה ב-2.9%, בורסת טוקיו רשמה עלייה של 0.4% ובורסת הונג קונג הוסיפה 2.2% לערכה.

בוול סטריט ננעל אתמול המסחר במגמה שלילית לאחר נאומו הראשון של אובמה מאז שנבחר לכהונה שניה, ובו רמז על חוסר יכולת להגיע להסכמה על נושא המצוק הפיסקלי. כמו כן המסחר התנהל גם על רקע האופטימיות הזעירה שאיפיין את בורסות אירופה אתמול. העליות באירופה נתמכות ברכישת האג"ח העצמית עליה הודיעה שלשום ממשלת יוון וברוחות אופטימיות מספרד ופורטוגל. בארה"ב ממתינים המשקיעים להתפתחות התמודדות עם המצוק הפיסקלי המתקרב. הדאו ג'ונס רשם ירידה של 0.1%, ה-S&P 500 והנאסד"ק איבדו 0.2% מערכם.

צילום: IngImage A.S.A.P

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן