הבורסה ננעלה במגמה מעורבת; מניית דיסקונט טיפסה לאחר פרסום הדוחות

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה מעורבת על רקע מגמה זהה גם בוול סטריט בשעה זו. אמש, כזכור, ננעל המסחר בניו יורק במגמה שלילית לאחר פרסום הפרוטוקולים מישיבת הפד האחרונה, לפיהם עולה כי לאחר סיום תוכנית ההרחבה הכמותית, הבנק דבק בתוכניתו להעלות את הריבית בארה"ב באופן מתון במהלך 2015.

לעומת המגמה בארה"ב, בישראל התגברו בשבועות האחרונים הספקולציות כי בנק ישראל מתכוון להוציא לפועל הרחבה כמותית משלו. ב-FXCM ישראל אמרו היום כי מדיניות של הרחבה כמותית צפויה רק להאיץ את הפיחות בשקל, מאחר שהיא כרוכה בהדפסה של כסף ובהצפה של השוק במטבע המקומי, ואולם "למרות שבהודעת המדיניות שפרסם בנק ישראל בחודש שעבר ניתן היה למצוא רמיזות לאפשרות זו, הסבירות שבנק ישראל יוציא לפעול מדיניות חסרת תקדים, אינה גבוהה. אבל כל עוד האפשרות על הפרק, הדבר יכביד על השקל".


הבורסה בתל אביב

עם סיום המסחר, כאמור, ננעלו המדדים המובילים במגמה מעורבת כשמדד ת"א 25 התחזק ב-0.1%, מדד ת"א 100 ננחלש ב-0.3% ומדד הבנקים הוסיף 0.1% לערכו. מדד התקשורת עלה ב-0.7%, מדד הנדל"ן ירד ב-0.3% ומדד הנפט והגז התחזק ב-0.4%.

הבנקים המשיכו גם היום לפרסם את דו"חותיהם לסיכום הרבעון החולף והבוקר דיווח בנק דיסקונט על רווח נקי של 234 מיליון שקל ברבעון השלישי – ירידה קלה לעומת 276 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. מניית הבנק טיפסה היום ב-1.5% .מניית הבינלאומי שדיווח אתמול על רווח נקי של 146 מיליון שקל, עלתה ב-1.4%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן