הבורסה ננעלה במגמה מעורבת: ת"א 25 זינק ב-1.9% בסיכום שבועי

יום המסחר האחרון של השבוע באחד העם נסגר במגמה מעורבת, וזאת למרות רקע המגמה המעודדת בשווקים ובציפייה לנאום נגיד הבנק הפדרלי הערב, בן ברננקי, אשר על פי התחזיות צפוי להכריז על  להקלה כמותית שלישית. כמו כן, ממתינים המשקיעים באחד העם להודעת מדד המחירים לצרכן שתפורסם מחר. 

מדד ת"א 25 נסגר בירידה של 0.1%, אך זינק בסיכום שבועי ב-1.9%. ת"א 100 טיפס ב-0.2% ובסיכום שבועי עלה ב-2.2% ואילו מדד הבנקים הוסיף לערכו 1.3%.

לקבלת כל העדכונים, הניתוחים והדירוגים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הערב, בסיומו של מפגש בן יומיים, יינאם בן ברננקי נגיד הבנק הפדרלי בארצות הברית. משקיעים רבים מאמינים כי לאחר דוחות התעסוקה המאכזבים של חודש אוגסט שפורסמו שבוע שעבר, גוברים הסיכויים כי ברננקי יודיע על סיבוב נוסף של הקלה כמותית.

בית המשפט בגרמניה אישר אתמול את השתתפותה של גרמניה במנגנון הציבות החדש האירופי ושחרר אנחת רווחה קולקטיבית בשווקים. גרמניה תזרים למגנון החדש 190 מיליארד יורו מתוך ה-500 הדרושים במטרה להביא את משבר החוב של היבשת לסיומו.

מחר יתפרסם מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט. ביולי עלה המדד ב-0.1% הגיע לרמה של 105.1 נקודות לעומת 105.0 נקודות בחודש הקודם. הסיבות העיקריות לעליית המדד ביולי היו עליות סעיפי הירקות הטריים, הדיור, הבריאות והתחבורה. ירידות נרשמו במיוחד בסעיפי ההלבשה וההנעלה, התקשורת, הריהוט והציוד לבית והמזון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן