הבורסה ננעלה בעליות; מניית אי.די.בי זינקה ב-8.5%, דסק"ש התחזקה ב-3.2%

הבורסה באחד העם ננעלה אחה"צ בעליות, בשבוע שבו חזרו הבחירות לכנסת לעמוד במוקד תשומת הלב אחרי מבצע "עמוד ענן" ועל רקע הפריימריז במפלגות הגדולות. במקביל נכנסת עונת הדוחות הרבעוניים לישורת האחרונה, עם פרסום תוצאותיהן של החברות הגדולות במשק. מחר תפורסם הודעת הריבית לחודש דצמבר, כאשר הכלכלנים מצפים לכך שהיא תיוותר על כנה. 

מדד ת"א 25 התחזק ב-1.3%, ת"א 100 התחזק 1.5%, ומדד הבנקים הוסיף 2% לערכו לקראת דיווחי הבנקים הגדולים על תוצאותיהם. מדד הביטוח רשם עלייה של 2% וגם מדד הנפט והגז התחזק, ב-1.6%. מחזור המסחר עמד על 1.042 מיליארד שקל.

צילום: רויטרס

מחר יפרסם בנק ישראל את הודעת הריבית לחודש נובמבר, כאשר בחודש שעבר הפתיע את מרבית הכלכלנים והודיע על הורדת הריבית ל-2%, ועל צעדים חדשים להגבלת הרוכשים בשוק הנדל"ן. גם כעת צופים מרבית הכלכלנים כי הריבית תישאר ללא שינוי, וזאת למרות שמדד המחירים לצרכן רשם ירידה מפתיעה של 2%.

עונת הדוחות נכנסה לישורת האחרונה שלה. חברת שיכון ובינוי של קבוצת אריסון דיווחה על עלייה של 4.4% ברווח מפעולות התפעולויות של החברה – N.O.I – שעתה עומד על 143 מיליון שקל לעומת 137 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. החברה מכרה ברבעון השלישי של השנה 237 דירות וזאת לעומת 53 דירות בתקופה המקבילה בשנה שעברה – זינוק של 347%. מניית החברה עלתה היום בהתאם – ב-3.9%. 

חברת דיסקונט השקעות מקבוצת אי.די.בי שבבעלותו של נוחי דנקנר, פירסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2012. מהנתונים עולה כי החברה עברה ברבעון השלישי לרווח של כ-143 מיליון שקל בהשוואה להפסד של כ-1.3 מיליארד שקל. מניית החברה האם אי.די.בי זינקה ב-8.5%, ומניית דסק"ש עלתה ב-3.2%. 

גולן טלקום, בבעלותו של מיכאל גולן, השיקה היום מבצע חדש המיועד למתניידים, בו היא מציעה חבילה חודשית חדשה ללא הגבלה ובמחיר של 49 שקל לחודש למשך חצי שנה. מניית סקיילקס קפצה ב-43.9% בעקבות דיווחים על השלמת עיסקת מכירתה של פרטנר לחיים סבן בקרוב. מניית מזרחי טפחות עלתה ב-2.5% לאחר שהיום פורסם כי משה וידמן צפוי להתמנות ליו"ר דירקטוריון הבנק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן