הבורסה ננעלה בעליות קלות; בבילון זינקה ב-14%

הבורסה לניירות ערך בת"א ננעלה היום בעליות שערים קלות, על רקע ההמתנה להכרזת הריבית במשק לחודש ספטמבר בשעה 17:30 הערב. ההערכה הגורפת היא כי הריבית תיוותר על כנה בשיעור של 2.25%.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.3%, מדד ת"א 100 טיפס ב-0.3%. מדד הבנקים איבד 0.5% מערכו, ומדד התקשורת התחזק ב-0.3%.

לאחר שצנחה ב-40% מתחילת החודש, למרות דוחות טובים מהצפוי, ממשיכה מניית בבילון לתקן את הירידות. אתמול עלתה ב-7% והיום הוסיפה בסגירה 14.7% נוספים לערכה.

מניית HOT המשיכה לרכז עניין גם היום, אחרי שזינקה אתמול ב-13.9% עם הצעת הרכש של בעל השליטה בחברה פטריק דרהי לכל מניות החברה, במטרה להפכה לפרטית. HOT רשמה גידול של 22.6% מתחילת החודש, אך עדיין מצויה ברמה של 9.4% פחות משוויה בתחילת השנה. היום ננעלה מניית החברה בירידה של 1.2%.

חברת כלל תעשיות פרסמה אתמול את תוצאותיה לרבעון השני של 2012 ולפיהן עברה לרווח נקי של 16 מיליון שקל, לאחר שברבעון המקביל אשתקד רשמה הפסד נקי של 3 מיליון שקל. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה בשישה החודשים הראשונים של השנה הסתכם ב-31 מיליון שקל, לעומת רווח של 38 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

אתמול פורסם ע"י בנק ישראל דוח התפתחות החוב במשק בחודש יוני. על פי דוח הבנק, בחודש יוני גדלה יתרת החוב של המגזר העסקי בכ-1.4 מיליארדי שקל לרמה של כ-792 מיליארד שקל. מדובר בעלייה של 0.2%. מהבנק נמסר כי הגידול ביתרה נבע בעיקר מהשפעת פיחות שער החליפין של השקל מול הדולר, שהביא לעלייה בשווי השקלי של החוב במט"ח.

בבורסות אסיה ננעל הבוקר המסחר במגמה מעורבת, כשאת הירידות מובילה הבורסה של סין שרשמה קיטון של 1.43% בעקבות פרסום נתונים מפתיעים ולפיו רווחי התעשיות הגדולות במדינה נחתכו בלמעלה מ-5% לעומת השנה שעברה – נתון המעיד למעשה על משבר בייצור הסיני.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן