הבורסה ננעלה בעליות קלות: מנית הביומד נסווקס טסה ב-153%

יום המסחר הראשון בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים קלות על רקע הדשדוש בבורסות העולם בעקבות נתונים מעורבים שפורסמו בארה"ב במהלך השבוע החולף.

מדד ת"א 25 נסחר עלה ב-0.1%, ת"א 100 התחזק ב-0.2%, מדד הבנקים מאבד 0.2% מערכו. מניות הגז והנפט נופלות ב-0.8% ומדד הנדל"ן התחזק ב-0.3%

אחד העם | צילום: רויטרס

נגיד בנק ישראל הפרופסור סטנלי פישר מסיים היום רשמית את תפקידו בבנק. מי שתמלא את מקומו באופן זמני תהיה מספר 2 בבנק ישראל – קרנית פלוג עד שיושלם תהליך אישור מינויו של הנגיד החדש-ישן הפרופסור יעקב פרנקל.

מניית חברת הביומד נסווקס טסה ב-153% לאחר שהודיעה על כוונת חברה סינית להשקיע בה מיליון דולר בתמורה ל-10% ממניותיה. ההשקעה משקפת לנסווקס שווי של 10 מיליון דולר, גבוה משמעותית משוויה במסחר באחד העם, שהוערך ב-6 מיליון שקל לפני הפתיחה.

הקרב על אי.די.בי ממשיך להתחמם לקראת ה-7 ביולי – הדד ליין בו צריכים הצדדים להגיש הצעות להסדרי חוב לבית המשפט. ביום חמישי האחרון פרסם בעל השליטה הנוכחי נוחי דנקנר מכתב תשובה למשקיף מטעם בית המשפט חגי אולמן. "בתקופה הקרובה יבוצעו השקעה/השקעות משמעותיות באי.די.בי פתוח" כתב דנקנר. בעל השליטה חשף כי ב-50 הימים האחרונים קיים 12 פגישות עם משקיעים פוטנציאלים. עוד כתב דנקנר כי במסגרת הסדר חוב שמגובש בימים אלה, לאי.די.בי אחזקות מתוכננת השקעה של 375 מיליון שקל.

בבורסות ברחבי העולם נרשמה ביום שישי מגמה מעורבת. הבורסות בוול סטריט ננעלו במגמה מעורבת עם נטיה לירידו כאשר נתוני מאקרו מאכזבים העיבו על המסחר. אירופה חתמה את שבוע המסחר עם מסכים אדומים בעוד ביפן, הבורסה בטוקיו זינקה ב-3.5%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן