הבורסה נסגרה בעליות: ת"א 25 התחזק ב-1.1%; דסק"ש זינקה ב-7.3%

שבוע המסחר בבורסה ננעל הבוקר בעליות, בהמתנה לפרסום מדד המחירים לצרכן לחודש ספטמבר בהמשך היום. מניות התקשורת שריכזו עניין על רקע הפרסומים על העסקה המתהווה בין אילן בן-דב וחיים סבן על מכירת פרטנר התחזקו ב-1.3%.

מדד ת"א 25 הוסיף ב-1.1% לערכו ומדד ת"א 100 התחזק ב-1.2%. מדד הבנקים עלה ב-2.4%, ומדד הנפט והגז נסחר סביב רמת הפתיחה. פרטנר המשיכה במגמה החיובית ועלתה ב-7.3% על רקע המגעים לרכישתה.

שר התקשורת הפורש משה כחלון | צילום: וואלה! מגד גוזני

שר התקשורת והרווחה משה כחלון הודיע אמש במפתיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים. ההערכה היא כי מדובר במכה לא קלה עבור מפלגתו, הליכוד, שכן השר כחלון נחשב לאחד הפופולריים בציבור מבין חברי הכנסת והשרים. כחלון סיפר כי לא מדובר בהחלטה של רגע, אלא היה זה צעד שהתקבל לאחר מחשבה ממושכת. 

אמש פורסם כי איש העסקים, המיליארדר חיים סבן במגעים לרכישת השליטה בחברת פרטנר מידי איש העסקים אילן בן-דב. הצדדים מנהלים מגעים לאחר שהתפוצצה העסקה עם החברה הסינית האצ'יסון לגבי למכירת השליטה בפרטנר. מחברת סקיילקס נמסר כי טרם הושגו הסכמות עם קבוצת סבן וכי אין כל וודאות כי אכן תנאי העסקה יבשילו. עוד ציינה כי החברה מנהלת מגעים גם עם גורמים נוספים באשר לרכישה.

הערב יפורסם מדד המחירים לצרכן לחודש ספטמבר. בחודש אוגוסט רשם המדד עלייה של 1%, מעל לציפיות האנליסטים. הסיבות העיקריות לעלייתו היו התייקרות הסיגריות והפירות והירקות. בחודש ספטמבר נוספו מספר עליות מחירים לגל ההתייקרויות במשק, בין היתר נרשמה עלייה במחירי הדלק, החלב ומוצרי צריכה נוספים. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן