הג'וב הטוב בהיסטוריה: טיילו מסביב לעולם תמורת 100 אלף דולר

הקרב על תואר "המשרה הטובה ביותר בעולם" ממשיך להתחמם: אחרי שחברה אוסטרלית שלחה אדם "לשמור" על אי יפהפה, וחברה אחרת העניקה טיול של 6 חודשים באוסטרליה, כעת מעלה אתר הנסיעות Jauntaroo את הרף: האתר מציע לכל מי שמעוניין בכך להגיש מועמדות ל"משרת החלומות". הזוכה בג'וב הנחשק יטייל בעולם מטעם החברה במשך שנה תמורת שכר של 100 אלף דולר.

כדי להרוויח את הסכום יידרש השכיר המאושר לכתוב לאתר ולהופיע בסרטוני וידיאו שיקדמו את המקומות בהם הוא מבקר. בין 100 היעדים בהם יבקר הזוכה, נמצאים אתר הנופש היוקרתי קוסטה נברינו ביוון, האיים המלדיביים וגם ברלין.


האיים המלדיביים | צילום: רויטרס

רוצים לזכות במשרה? כל שאתם צריכים לעשות הוא להעלות לאתר החברה סרטון וידיאו בן 60 שניות, שבו תסבירו מדוע אתם האנשים המתאימים למשימה. על פי החברה, הבקשות שיהיו מצחיקות, חכמות והרפתקניות יקבלו עדיפות. המועד האחרון לשליחת סרטונים הוא ה-15 בספטמבר, ההכרזה על הזוכה תהיה בנובמבר, ובינואר – מתחיל הטיול.

ג'אוטרו יודעים מה הם עושים: הקמפיין של חברת קווינסלנד ("המשרה הטובה בעולם") הביא 35 אלף נרשמים לאתר ומיליוני עמודים נצפים. ג'אונטרו, לה היו 10,000 משתמשים רשומים לפני השקת הקמפיין ביום שני, מצפה למספר דומה של נרשמים ולכניסות של מיליונים לאתר. זה התגמול להשקעה של 100 אלף דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן