הדולר התחזק ב-0.5%: "השבוע הבא יהיה גורלי"

הדולר התחזק היום ב-0.5% ושערו היציג נקבע על 3.594 שקלים. "לאחר מספר ימי דשדוש המסחר בדולר-שקל סוף סוף התעורר וזאת בעקבות מפנה במסחר בדולר בעולם", ציינו הבוקר במחלקת המחקר של FXCM ישראל. "הדולר הצליח לעלות מעל 3.58 שקלים ובכך לפרוץ את כל אזור הדשדוש של השבוע האחרון, מה שעשוי לדרבן את הקונים ולהקנות מומנטום נוסף להתפתחות של תיקון משמעותי יותר". 

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"הסנטימנט העולמי מכתיב כעת את המסחר בדולר-שקל, והמהלך התרחש בקורלציה להתחזקותו של הדולר בעולם", הוסיפו ב-FXCM. "נתוני דיור ודוחות רווח טובים מהמצופה שפורסמו אמש בארצות הברית עוררו בעת ובעונה אחת אופטימיות לגבי התאוששות הכלכלה האמריקנית, מה שהתבטא בזינוק באג"ח הממשלתי, וחשש מפני השלכות של צמצום ההרחבה הכמותית של הבנק הפדרלי".


צילום: רויטרס

"בשווקים כעת ממתינים לשבוע הבא, שיהיה שבוע גורלי עבור הדולר ועשוי לקבוע את המגמה שלו בטווח הקרוב בשוקי המט"ח העולמיים ולמול השקל בפרט", סיכמו ב-FXCM. "בשבוע הבא ביום רביעי צפוי הבנק הפדרלי להתכנס לישיבתו החודשית ולאחר מכן, ביום שישי, צפויים להתפרסם נתוני התעסוקה החודשיים. שני האירועים הללו עשויים לתת כיוון ברור יותר לגבי מדיניות הבנק בחודשים האחרונים של השנה. ההערכה היא כי הבנק הפדרלי לא יודיע כבר החודש על צמצום ההרחבה הכמותית, אלא ימתין חודש נוסף לפחות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן