הכנסות HOT נותרו יציבות, ורשמו עלייה קלה של 2% ל-1.05 מיליארד שקל, והרווח הנקי זינק מ-5 מיליון שקל בשנה שעברה ל-37 מיליון שקל ברבעון השני של 2013 – כך עולה מדוחות שפרסמה הלילה חברת התקשורת לסיכום הרבעון השני.
על פי הדוחות, הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-1.057 מיליארד שקל, לעומת 1.032 מיליארד שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. עיקר העלייה נובעת מגידול במספר המנויים בחברת הסלולר HOT mobile, אשר הגיע בסוף הרבעון ל-514 אלף.
בהתאם, עלה הרווח התפעולי ב-17% מ-90 מיליון שקל ל-106 מיליון שקל ברבעון האחרון. ה-EBITDA (רווח ללא ריבית פחת, מסים והפחתות) הסתכם ב-410 מיליון שקל, עלייה של 10% לעומת 372 מיליון שקל ברבעון הקודם, והרווח הנקי, כאמור, זינק מ-5 מיליון שקל ל-37 מיליון שקל.
הכנסות HOT ממגזר הכבלים (שידורים, טלקום ושירותי ה-ISP) – נותרו יציבות על 842 מיליון שקל, לעומת כ-843 מיליון Aקל ברבעון המקביל אשתקד. HOT רשמה הכנסה ממוצעת של 227 שקל ללקוח בשירותי הכבלים, עלייה של 8 שקלים לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.
הכנסות מגזר הסלולר של החברה צמחו ב-16%, על רקע הגידול במספר המנויים, והסתכמו ב-223 מיליון שקל, לעומת כ-193 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כשההכנסה הממוצעת ללקוח עומדת על 82 שקל.
הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"ר קבוצת HOT אמר כי "קבוצת HOT ניצבת בפני תחרות עזה בכל אחת מזירות הפעילות השונות, ובכל תחום אנו מתחרים ומאתגרים את השוק, תוך הקפדה על שיפור הצעות הערך ללקוחותינו". עוזר הוסיף כי "HOT mobile, אשר ברבעון המקביל בשנה שעברה חדרה לשוק, מתמודדת עם תחרות קשה ביותר, ובכל זאת, הצליחה להגיע להישג חסר תקדים בגיוס לקוחות נטו של 514 אלף".
|
|