הוט: הרווח הנקי ברבעון השלישי ירד ב-97% לעומת אשתקד

כניסתה של חברת הוט לשוק הסלולר גבתה ממנה מחיר כבד: הרווח הנקי של החברה לרבעון השלישי של שנת 2013 צנח ב-97% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-2 מיליון שקל בלבד, לעומת 58 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2011. זאת כאמור בעיקר בשל כניסת החברה למגזר הטלפונים הסלולריים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הכנסות החברה הסתכמו ב-1.067 מיליארד שקל, גידול של 28% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול הוא כתוצאה מאיחוד הפעילות של הוט מובייל ברבעון זה. הרווח התפעולי הסתכם בכ-87 מיליון שקל, ירידה של כ-22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד המיוחסת גם היא למגזר הסלולר. הרווח הנקי הסתכם ב-2 מיליון שקל, ירידה של 97% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. גיוס הנטו של החברה עמד על 174 אלף לקוחות לרשת הסלולר החדשה. 

יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל | צילום: ראובן שניידר

הכנסות מגזר הטלוויזיה בכבלים של החברה ברבעון הסתכמו בכ-565 מיליוני שקל בהשוואה ל-581 מיליוני שקל אשתקד. הכנסות מגזר הטלקום (גישה לאינטרנט, שירותי טלפוניה ותמסורת) של החברה ברבעון הסתכמו בכ- 269 מיליוני שקל בהשוואה ל-256 מיליון שקל אשתקד. הכנסות מגזר הסלולר של החברה ברבעון הסתכמו בכ-237 מיליוני שקל.

במגזר הטלוויזיה עמדה החברה על 893 אלף מנויים, ירידה של כאלף מנויים ברבעון לעומת הרבעון הקודם. במגזר האינטרנט עמדה החברה על 768 אלף מנויים, ירידה של כ-6,000 מנויים ברבעון לעומת הרבעון הקודם. מספר מנויי הטלפון של החברה עמד על 672 אלף קווים, ללא שינוי בהשוואה לרבעון הקודם. במגזר הסלולר דיווחה החברה על 316 אלף לקוחות ברשת UMTS עד סוף הרבעון השלישי. סך המנויים כולל מנויי רשת IDEN עומד על 687 אלף ברבעון.

"ברבעון השלישי הקבוצה ממשיכה בתנופת ההשקעות", אמרה היום סטלה הנדלר, יו"ר קבוצתHOT, "זאת כאשר מתחילת השנה השקיעה מעל מיליארד שקל בשדרוג ובהרחבת התשתיות הטכנולוגיות, מתוכם מעל 300 מיליון שקל בפעילות הסלולר. הקבוצה צפויה להמשיך בהשקעות נרחבות גם ברבעונים הבאים".

"למרות החרפת התחרות בשוק הסלולרי ברבעון השלישי, הוט מובייל מפגינה חוזקה", המשיך הרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת HOT, "והיא בעלת קצב צמיחת המנויים הגבוה בשוק. קבוצת HOT מציגה יציבות בתחומי הליבה, זאת על אף השחיקה ברמות המחירים. אנו מחויבים להמשיך ולהציע את הצעות הערך הטובות ביותר לציבור הצרכנים, בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן