הושלמה עיסקת מעריב: מאות עובדים יקבלו מהיום הודעת פיטורים

עיסקת מכירתו של מעריב לידי איש העסקים ומו"ל מקור ראשון שמעון בן צבי מגיעה לישורת האחרונה. הבוקר הודיעו הנאמנים לעובדים כי אתמול בלילה אישר הממונה על ההגבלים העסקיים, ממש בדקה ה-90 של הקפאת התהליכים, את העסקה. פירוש הדבר הוא שהחל מהיום מעריב נמצא בבעלות ובניהול שלמה בן צבי.

היום החל התהליך שבמסגרתו מפטרים הנאמנים את כלל עובדי מעריב, ובמקביל אמור גם להתחיל תהליך הקליטה מחדש של חלק מהעובדים על ידי בן צבי. על פי מה שנמסר לעובדים יהיה התהליך מדורג: היום אמורי להתבצע הפיטורים במחלקות המנהלה (כספים, מנויים, הנהלה, סחר, מסחרי, תפעול וייצור ומשאבי אנוש). כמו כן, יחל הליך הפיטורים בכתבי העת ובארכיון. במחלקות אלו יועסקו מחדש כ-230 עובדים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ביום שלישי יתבצע הליך הפיטורים במערכת העיתונאית, ברביעי בדפוס וביום חמישי יסתיים התהליך עם מערכת המקומונים. עדיין לא ידוע מה מספר העובדים שייקלטו מחדש במחלקות אלו.

העובדים שיקלטו במעריב "החדש" יועסקו במסגרת הסכם קיבוצי שנחתם מול בן צבי, אשר מבטיח בין היתר שמירה על תנאי שכרם הנוכחיים (עד עלות שכר בגובה 22.5 אלף שקל). בועד מנסים עדיין למנוע את הקיצוץ במשכורת חודש אוקטובר, אותו מבקשים לדבריהם הנאמנים להשית על כלל העובדים, כולל בעלי המשכורות נמוכות. בשעה 17:30 תערך אסיפת עדכון למערכת העיתונאית לקראת הימים הקרובים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן