היום חושפים את הסוד: מיהי האישה המשפיעה בישראל לשנת 2015?

מבין מגוון הדירוגים והרשימות אשר אנו מפרסמים באופן רציף, שב ובולט דירוג "הנשים המשפיעות ביותר בישראל" אשר אנו מפרסמים אחת לשנה, זו השנה השלישית ברציפות. עם השנים הפך הפרויקט המסקרן לאחד הדירוגים המדוברים והיוקרתיים ביותר, בו אנו סוקרים 50 נשים הפועלות בישראל במגוון תחומים – ומעצבות את חיינו פה ללא הרף. בין היתר ניתן למצוא בדירוג שרות וחברות כנסת, נשות עסקים ומנכ"ליות, בכירות המערכת הבנקאית, עיתונאיות, פעילות חברתיות, חוקרות מובילות, משפטניות, רבה, דוגמנית – ועוד רבות נוספות.

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

בשנה שעברה, כזכור, את פסגת הדירוג תפסו בכירות המערכת הבנקאית – החל מנגידת בנק ישראל קרנית פלוג ודרך הנשים אשר מנהלות את הבנקים הגדולים בישראל וממלאות תפקידי מפתח במשרד האוצר. השנה תפסה את פסגת הדירוג דמות ציבורית מוכרת אחרת אשר משפיעה מדי יום על חיי כולנו – ואשר את זהותה נחשוף מחר.

צילום: thinkstockphotos

הדירוג המדובר הוא תוצר של חודשי עבודה ארוכים, במסגרתם בחן צוות תחקירנים מיוחד את פעילותן של עשרות נשים במגוון תחומים, התייעץ עם דמויות מפתח מובילות ואסף נתונים אודות מידת השפעתן על החברה הישראלית בשנה החולפת. בסופו של התהליך, כאמור, נבחרו 50 הנשים המשפיעות ביותר לדירוג הסופי.

אז מיהי האישה המשפיעה ביותר בישראל לשנת 2015? מי ניצחה ב"קרב השרות" בין מירי רגב לאיילת שקד? לאיזה מקום הגיעה האישה העשירה ביותר בישראל ומיהי החוקרת הישראלית שממפה את "מערך הגנים" של מחלת הסרטן? כל השמות, הנשים והסיפורים – כעת במגזין פורבס ישראל. בנוסף, היום נחשוף כאן באתר את זהותה של "האישה המשפיעה בישראל" לשנת 2015. יש למה לחכות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן