הכירו את האפליקציה שתציל אתכם מדייטים גרועים

מחפשים דרכי מילוט מדייט רע? השתמשו בסמארטפון שלכם. אפליקציה חדשה שהשיק השבוע אתר ההיכרויות eHarmony.com מבטיחה להציל אתכם מכל סיטואציה לא נעימה או מביכה במהלך פגישה. כיצד היא עושה זאת? פשוט מאוד: באמצעות הזנה מוקדמת של מספר טלפון ותמונה של הוריכם או כל אדם אחר ברשימת אנשי הקשר שלכם, היא תדאג שתקבלו שיחת טלפון מבויימת שתספק תירוץ לנטישה פתאומית של הדייט. ואם זה לא מספיק, האפליקציה החכמה תספק לכם גם רשימת תירוצים בהתאמה אישית, והכל בחינם.

לברוח מהדייט בצורה קלילה וכיפית | צילום: Ingimage ASAP

אתר ההיכרויות eHarmony.com מאפשר למשתמשיו לקבל אחוזי התאמה לבן/בת זוג ברמת דיוק גבוהה על ידי עריכת מבחני אישיות לשני הצדדים, המבוססים על 29 פרמטרים שיכולים לחזות את סיכויי ההצלחה של מערכת היחסים גם לטווח הרחוק. במידה ומשתמש פונה לאדם שאינו מתאים לו, המערכת מתריעה על כך ומפרטת מהי הסיבה לחוסר ההתאמה.


האפליקציה הסלולרית החדשהמאפשרת ליווי צמוד של המשתמש גם בסיטואציות לא וירטואליות של היכרות. האפליקציה פותחה על בסיס ניסיונם האישי הרב של חברי צוות האתר. לטענת ארבינד מישרה, מנהל המוצר של האתר, "יש הרבה סיבות לכך שבן אדם ירצה לקום וללכת באמצע דייט. אנחנו עוזרים להם לעשות זאת בצורה כיפית וקלילה". ברשימת התירוצים שמספקת האפליקציה, ניתן למצוא מגוון סיבות הלקוחות מסיטואציות יומיומיות מוכרות החל משכן שמודיע על דליפת צינור בדירתכם ועד לשיחה מסתורית מהבוס על מקרה חירום בעבודה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן