ה"לייק" כבר לא מספיק: פייסבוק השיקה כפתור "want"

האם פייסבוק נכנסת לתחום המסחר המקוון? בימים אלה משיקרה הרשת החברתית יישום חדש, כפתור "want" שיאפשר למשתמשים לקנות מוצרים בהם הם מעוניינים. לחיצה על הכפתור החדש תעביר את המשתמשים לחנויות המקוונות ויאפשר להם לשתף את המוצרים המועדפים עליהם עם חבריהם בפייסבוק. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בהודעה שפרסמה פייסבוק נכתב כי בשלב הראשון ינוסה היישום החדש על משתמשי הרשת בארה"ב בלבד. חלק מהמשתמשים יקבלו הודעת בדיקה לאחר לחיצה על הכפתור בעוד שאחרים יקבלו הזמנה ליצירת רשימת קניות ולשיתוף המוצרים המועדפים על ידי לחיצה על לייק. בניגוד לכפתור הלייק, המוצרים שסומנו על ידי ה-want יוצגו בטימליין של המשתמשים. 

מצאה מקור רווח חדש? פייסבוק | צילום: רויטרס

 דוברת פייסבוק מסרה כי החברה אינה מקבלת עמלה עבור לחיצות המשתמשים על הכפתור החדש, אולם אנליסטים מעריכים כי היישום יניב לחברה רווחים בעתיד. לדברי קולין סבסטיאן, אנליסט בחברת רוברט בירד, "פרסום מקוון הוא אחד המסלולים הרווחיים ביותר באינטרנט". 

עוד נמסר מפייסבוק כי היישום החדש כבר נדבק על מוצריהם של כמה רשתות מסחריות אמריקאיות גדולות, ביניהם נימן מרקוס, ויקטוריה'ס סיקרט ואתר פאב.קום. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן