המבצע של אפל: מוריד האפליקציה ה-50 מיליארד יקבל 10,000 דולר

חנות האפליקציות של אפל עומדת לחצות בקרוב את רף ה-50 מיליארד הורדות. על פי הודעה שפרסמה אפל באתר האינטרנט שלה, בשעות הקרובות צפויה חנות היישומים של החברה לחצות את הרף. לרגל האירוע, החליטה אפל לחלק למשתמשיה פרס כספי של 10,000 דולר. 

את הפרס יקבל מי שיוריד את האפליקציה ה-50 מיליארד. הכסף ישמש את הזוכה המאושר לקניות בחנות האפליקציות – אפ סטור. בנוסף, אפל מציעה גם לכל מי שיורידו את 50 האפליקציות הבאות אחרי חציית הרף פרס של 500 דולר לקנייה באפ סטור. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בתחילת החודש פורסם כי אפל היא החברה החזקה ביותר בעולם,  על פי דירוג החברות של בנק קרדיט סוויס. רשימת "הברונ'ס 500" שפרסם הבנק השוויצרי, חברת הטכנולוגיה האמריקאית עלתה מהמקום השני ב-2012 לראש הרשימה.

צילום: רויטרס

דירוג החברות מפורסם מדי שנה על ידי יחידת ברונ'ס אנד הולט של קרדיט סוויס. הדירוג מבוסס על ניתוח הרווח הנקי למניה בהסתמך על ביצועי החברה בשלוש השנים האחרונות. על פי נתוני הבנק, למרות שמאז הגיעה מניית אפל לשיא של 705 דולר בספטמבר האחרון היא צנחה אל מתחת לרף ה-400 דולר, החברה עדיין מספקת את החזר ההשקעה הטוב ביותר בשוק.

הצניחה במניית אפל גרמה לצניחת ערכה של החברה ב-239 מיליארד דולר, אולם בהשוואה לחברות הציבוריות האחרות ברשימה, מדובר בחברה החזקה ביותר בעולם.

לאחרונה הודיעה חברת אפל על הנפקת איגרות חוב קונצרניות, לראשונה מאז 1996. אפל הנפיקה אג"ח בסכום כולל של 17 מיליארד דולר – הנפקת האג"ח הגדולה ביותר בהיסטוריה, לחברה שאינה מהמגזר הפיננסים. סוכנויות הדירוג מודי'ס וסטנדרד אנד פורס (S&P) העניקו לאג"ח של אפל את דירוג האג"ח השני בגובהו.סוכנויות הדירוג מודי'ס וסטנדרד אנד פורס (S&P) העניקו לאג"ח של אפל את דירוג האג"ח השני בגובהו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן