המדינה תממן 60% מהוצאות העיצוב התעשייתי לעסקים קטנים

הסוכנות לעסקים קטנים במשרד התמ"ת תציע עד 60% הוצאות עיצוב בפיתוח מוצרים תעשייתיים או עד סך של 200,000 ש"ח. בהודעה שפרסם הבוקר המשרד נאמר כי במסגרת תוכנית חדשה ינתן מענק לגורמים העסקיים, אשר יתחייבו לפתח מוצר או קו מוצרים חדש, להוביל שדרוג מוצרים קיימים ו/או לפתח אריזות חדשות עד לשלב גמר אב הטיפוס.

על קבלת המענק יוכלו להתמודד חברות ישראליות, המעסיקות עד 100 עובדים בענפי תעשייה מסורתית או מסורתית מעורבת ואשר הליכי פיתוח המוצר, ניהול והשליטה, גם הם מחויבים להתקיים בישראל על מנת להיות זכאים למענק המוצע. בנוסף ייבחן הגורם העסקי על ידי חברי וועדה בתחומי איכות תכנית הפיתוח, היכולת העסקית-כלכלית, הפוטנציאל להגדלת התעסוקה, רמת הפריפריאליות של הגורם העסקי ועוד.

רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד התמ"ת אמר כי "התוכנית החדשה היא בעלת פוטנציאל אדיר לעידוד התחרותיות ולהגברת המודעות לחשיבות העיצוב התעשייתי, באמצעותו ניתן להשביח משמעותית את האסתטיקה והשמישות של המוצר. נושא העיצוב הננו אחד מהחלקים המשמעותיים ביותר באסטרטגיה של חברות, ומהווה מרכיב ראשי בחשיבותו בתהליך פיתוח המוצר וזאת בשל ערכו הקריטי בעיני הצרכן, בייחוד במצבים של תחרות עזה בין מוצרים".

קויתי אף הוסיף כי הצלחתה של התכנית תתרום תרומה גדולה לאיכות המוצרים החדשים הנמצאים בתהליכי פיתוח ראשוני ו/או מתקדם, חיזוק התעשיות המקומיות ותביא גם להגדלת התעסוקה במגזרים העסקיים השונים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן