המהפכה הצרה כבר כאן: HOT ו-yes השיקו חבילות טלוויזיה מוזלות

חבילת הערוצים הצרה יוצאת לדרך: HOT ו-yes ישיקו חבילות ערוצים צרות, עבור צרכנים קלים יותר של התכנים. שתי החברות יציעו חבילות בנות 16 ערוצים, במחיר של 129 שקל בחודש. עבור מנויי HOT ההצעה תהיה תקפה רק למצטרפים בחודש הקרוב, ולאחר 18 חודשים יעלה מחיר החבילה ל-149 שקל בחודש. ב-yes יעלה מחיר החבילה ל-149 שקל לאחר שנה.

הודעת החברות הגיעה בעקבות החלטת המועצה לשידורי כבלים ולוויין לחייב אותן למכור חבילת ערוצים צרה, בניגוד לחבילות המורכבות שמכרו עד כה, מתוך כוונה לאפשר לצרכן לקבוע את הערוצים בהם הוא מעוניין לצפות, ולא לחייבו בתשלום על עשרות ערוצים בהם אינו משתמש.

חבילת הטלוויזיה הצרה ב-HOT תכלול 16 ערוצי טלוויזיה. הערוצים הנכללים יהיו 1, 10, 2, 23, 99, 24, 9, 33, HOT MUSIC (ערוצי רדיו FM + 4 ערוצי מוזיקה חינם), HALA TV, ערוץ הקניות, הערוץ הקהילתי, ערוץ הילדים ZOOM, ערוץ הספורט ONE, ערוץ הסרטים HOT FILMS וערוץ הסדרות HOT FAMILY.

ב-yes יוצעו ערוץ הילדים, תחנות הרדיו, ערוץ הסדרות yes base, ערוץ יס דוקו, ערוצים 9, 24 וערוץ HALA TV, וערוצי הבסיס – 1, 2, 10, 33, 99 והחינוכית 23. והערוץ הקהילתי 98.

מלבד החבילה הבסיסית, הודיעה היום HOT על השקת שני מסלולים נוספים: טריפל Compact, ומסלול מגה בטלוויזיה, מוזל למשך חצי שנה. מסלול הטריפל Compact מוצע ללקוחות במחיר של 199 שקל בחודש, וכולל טלוויזיה (החבילה הצרה), אינטרנט במהירות 5Mb וטלפון קווי עם 60 דקות שיחה.

בנוסף, משיקה HOT את "מסלול מגה" בטלוויזיה, במסגרתו מקבלים את חבילת הבסיס לצד כל 6 חבילות הערוצים ב-199 שקל בחודש, למשך חצי שנה.

"אנו מרחיבים את היצע המסלולים, כך שכל אחד יוכל למצוא מענה, המותאם לצרכיו וליכולתו", אמר סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק ב-HOT. "מעבר לחבילת טלוויזיה במסלול Compact, אנו מציעים החל מהיום, את חבילת הטלוויזיה הרחבה שלנו, במחיר מופחת של 199 שקל. בנוסף לכך, אנו משיקים לראשונה טריפל Compact, המספק את כל צרכי התקשורת, במחיר של 199 שקל".

במסגרת שידורי הספורט בחבילה יוצע לציבור ערוץ ספורט שיכלול לפחות 126 שעות בשבוע. כמו כן ישודרו לפחות 500 שעות שידורים ישירים של תחרויות ספורט.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן