המחוזי מינה כונס נכסים לאלווריון: "סך החובות – 20 מיליון דולר"

אלווריון – הסוף: בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום את בקשת בנק סיליקון ואלי למינוי כונס נכסי לחברת התקשורת. "אין מחלוקת כי החברה חדלת פרעון", כתב השופט איתן אורנשטיין בהחלטתו. "אין ביכולת החברה לעמוד בהתחייבויותיה כלפי הנושים, ומשכך קמו התנאים להורות על אכיפת השעבודים לטובת הבנק".

אורנשטיין מינה את רואה החשבון יואב כפיר ככונס הנכסים לחברה, בה 150 עובדים, אשר יוסמך לקבל לרשותו את כל רכוש החברה ולנקוט בכל הפעולות הדרושות לשם הבטחתו, שמירתו ותפעולו, וכן יפעל להמשך פעילות עסקיהן של החברות.

על פי דיווחה של החברה, לאלווריון חובות בסך של כ-20 מיליון דולר, לא כולל חובותיה כלפי העובדים. לחברה מצבת חובות לשלושה נושים גדולים, הגדול בהם הוא ספקית מהפיליפינים, לה חייבת אלווריון 6 מיליון דולר. כמו כן חייבת אלווריון לבנק 3.3 מיליון דולר לבנק SVB.

צילום: אהוד כהנים

בבקשה שהוגשה בידי הבנק נכתב כי "לא נותרה בידי הבנק, למרות שהמתין בסבלנות והעניק לחייבות הזדמנויות רבות לפרעון החוב כל ברירה מלבד הבקשה, בניסיון ותקווה כי יעלה בידו לפרוע את מלוא החוב שחייבות לו החברות מתוך הנכסים המשועבדים לו". באלווריון הגיבו כי לא יתנגדו לבקשת הבנק.

כונס הנכסים יגיש לבית המשפט בתוך 3 ימים דו"ח ראשוני ויפקיד התחייבות עצמית של 250 אלף שקל להבטחת כל נזק כתנאי למינויו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן