המיזם החדש של שלמה מעוז: ייעוץ השקעות למשקי בית באינטרנט

הכלכלן שלמה מעוז וקבוצת פורום השיקו הבוקר מיזם כלכלי חדש בשם "הון ליין". מדובר בשירות ניהול חסכונות והשקעות בהתאמה אישית למשקי הבית. המיזם החדש נועד לתת מענה לחסכונותיהם של כ-700,000 משקי בית בישראל תוך הפחתה דרמטית של דמי הניהול ושימוש באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וליווי צמוד של יועצים בכירים.


מביאים את המהפכה הצרכנית הפיננסית לישראל | צילום: גלעד קוולרצ'יק

הון ליין הנו שרות ייעוץ חיסכון אישי, הניתן ללקוחות באמצעות יועצים בטלפון ודרך אתר האינטרנט. החוסך מקבל ליווי צמוד של יועצים אישיים, המאפיינים את התיק האישי שלו על פי רמת סיכון, מצב משפחתי, כלל נכסיו, אופק הפרישה ועוד. ועדת ההשקעות של הון ליין, בנוסף למערכת הטכנולוגית שפותחה לצורך השרות, בוחנת מידי יום את תיקי החיסכון של כל הלקוחות ושולחת להם המלצות לביצוע פעולות בתיק, באופן עצמאי באמצעות הבנק או הגוף שמנהל עבורם את הכסף.

במסיבת עיתונאים בתל אביב הבוקר, אמר מעוז: "אחרי מהפכת הקוטג' והסלולר, הגיע הזמן למהפכה צרכנית בתחום הפיננסים והחיסכון הפנסיוני. גופים פיננסים גדולים מנצלים את חוסר הידע של הציבור והפחד שלו משוק ההון לשם גריפת רווחים מוגזמת על חשבון החסכונות של כולנו. גם 50 אלף ₪ אפשר וצריך להשקיע בחוכמה. אנחנו נעזור למהפכה הזו לקרות גם בישראל".

המערכת של הון ליין מבוססת על מנוע אלגוריתמי שפותח על ידי צוות מומחים מהאקדמיה ומשוק ההון בראשות פרופסור דורון קליגר, מומחה לכלכלה התנהגותית מאוניברסיטת חיפה. המערכת החכמה יודעת לאפיין באופן אופטימאלי צרכי כל לקוח ולהתאים לו תיק השקעות אישי. כמו כן, בניהול השוטף המערכת יודעת לקלוט המלצות מועדת המומחים של הון ליין ולהתאים אותן לכל לקוח על פי צרכיו והיכולות שלו.

עמי סגל, יו"ר קבוצת פורום אמר היום: "עולם ההשקעות והחיסכון הבינלאומי עובר בשנים האחרונות מהפכה הבאה לידי ביטוי בהוזלת עלויות ללקוח ובשימוש בטכנולוגיה מתקדמת, תוך מעבר לבנקאות אינטרנטית ובנקאות מובייל. באמצעות טכנולוגיה ישראלית, אנו מאפשרים לחוסך הישראלי, ללא קשר לגודל החיסכון, ליהנות מתיק השקעות אישי הנתפר לפיו צרכיו והמלווה ע"י יועצים בכירים. כל זאת, בעלויות נמוכות משמעותית ותוך עמידה מלאה בדרישות הרגולציה הישראלית".

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן