המסחר בבורסה בת"א ננעל בעליות שערים, מדד התקשורת המשיך לצנוח

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה חיובית קלה על רקע עליות השערים שנרשמו אמש בוול סטריט, שם שלושת המדדים המרכזיים ננעלו בעליות של יותר מ-1%. הגורם המרכזי לעליית השערים היה הזינוק אשר נרשם אתמול במחיר הנפט – אך כיום יורד מחירו של "הזהב השחור" חזרה ומוחק את מרבית העליות של אתמול, וגם המדדים המרכזיים בוול סטריט נסחרים בשעה זו במגמה שלילית.

בבורסה ברחוב אחוזת בית ננעל כאמור המסחר במגמה חיובית קלה. מדד ת"א 25 עלה ב-0.1%, מדד ת"א 100 עלה ב-0.2% ומדד הבנקים, שאתמול רשם ירידה על רקע פרסום תוכניותים של משה כחלון ומנואל טרכטנברג להגברת התחרות בענף, זינק והוסיף 1% לערכו. מדד הנדל"ן נחלש ב-1%, מדד התקשורת צנח היום ואיבד לא פחות מ-3.6% מערכו, ומדד הנפט והגז הוסיף 0.9% לערכו על רקע העליה המדוברת במחירי הנפט שנרשמה אתמול. 

הבורסה בתל אביב

מניות חברות הסלולר פרטנר וסלקום עמדו היום פעם נוספת במוקד תשומת הלב, לאחר שאתמול טיפסו המניות בצורה חדה. היום, כאמור, התהפכה המגמה – כשחברת סלקום נחלשה ב-2.6% ומניית חברת פרטנר איבדה 0.9% מערכה. מניות הבנקים התחזקו היום לאחר שנחלשו אתמול בחדות, כשמניית בנק הפועלים התחזקה ב-3%.

ב-FXCM ישראל אמרו הבוקר כי ההיחלשות של הדולר מול השקל קשורה לקריסה של הדולר אמש בעולם. "הזינוק במחיר הנפט והתאוששות האירו מכבידים על הדולר. כמו כן, נראה כי לאחר הצהרת הפד בשבוע שעבר, וסדרת נתוני המקרו המאכזבים, חלה ירידה בציפיות הריבית עבור הדולר, ובתנאים האלה ייתכן שאנו עדים לתחילתו של תיקון במגמה של הדולר בעולם. שבירה של הדולר-שקל מתחת ל- 3.875 תאותת על התרחבות התיקון".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן