המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים

המסחר בתל אביב נפתח הבוקר בירידות, על רקע מגמה חיובית בסיום המסחר אמש בבורסות העולם. הבוקר מתהפכת המגמה ובורסות אסיה מאופיינות בירידות, כמו גם בורסות אירופה ווול סטריט שנסחרות בירידות בשעה זו.

עם תום יום המסחר איבד מדד ת"א 25 0.3% מערכו, מדד ת"א 100 נחלש בשיעור של 0.4% ומדד התקשורת ירד אף הוא ב-0.5%. מדד הנפט והגז צלל ב-0.7% ומדד הנדל"ן צנח ב-1.1%. מדד הבנקים התחזק 0.4%.

עונות הדוחות: אלביט מערכות פרסה הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון, ועם תום יום המסחר מנייתה נחלשה ב-0.2%. החברה הציגה עלייה של 7.3% בהכנסותיה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, עם הכנסות בסך כ-805 מיליון דולר ורווח נקי של 63 מיליון דולר.


אמש פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את מדד המחירים לצרכן לחודש יולי, ממנו עולה כי המדד עלה ברמה של 0.4%, הרבה מעל להערכות המוקדמות במשק, שצפו כי תחול עליה של 0.2% במדד. מהנתונים עולה כי עליות מחירים נרשמו במיוחד בירקות ופירות טריים, דיור, תחבורה ובריאות. העלייה בסעיף הדיור עומדת לצד מדד מחירי הדירות שפורסם היום, לפיו מחירי הדירות ירדו בשיעור של 0.3% בחודשיים האחרונים.

מניית בנק דיסקונט טיפסה אתמול על רקע פרסום דוחות הבנק הבוקר שמעידים על זינוק של 45.5% בשיעור הרווח שלו ברבעון האחרון, בהשוואה לרבעון המקביל ב-2016. רווחי הבנק הסתכמו ברבעון השני לשנה זו ב-393 מיליון שקלים. הבוקר המשיכה המנייה לרכז עניין במסחר, ועם סיומו היא הוסיפה לערכה 0.1%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן