המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה חיובית

היום האחרון לשבוע המסחר בבורסה בתל אביב ננעל המגמה חיובית, זאת לאחר שבתחילת היום דווקא המשיכו המדדים את ירידות השערים שנרשמו אתמול. בשעה זו גם מדדי וול סטריט מתנהלים בעליות, לאחר שאתמול ננעלו בירידות של עד 1.5%.  

בין הגורמים לשינוי המגמה – דבריו של מריו דרגי, נגיד הבנק האירופי, שרמז כי לאור הנפילות בשווקים, יתכן שינוי במדינות המוניטרית של הבנק. 

מדד ת"א 25 עלה ב-0.4%, מדד ת"א 100 הוסיף 0.7% לערכו ומדד הבנקים נחלש ב-0.4%. מדד התקשורת המשיך לצמוח ב-2.3%, מדד הנדל"ן נחלש ב-0.9% ומדד הנפט והגז התחזק ב-0.2%.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל ציינו הבוקר כי "נראה שמצב השוק משתקף כעת במחיר הנפט. הצניחה במחיר הנפט מבטאת את הירידה בתחזיות הצמיחה הגלובליות, החששות מהמצב בסין, שנאת הסיכון המבריחה את הספקולנטים מהסחורה שהם ניפחו עד לא מכבר, את החשש ליטול סיכונים בהיעדר התמיכה של הבנק הפדרלי, המתיחות הגיאו-פוליטית במזרח התיכון בין יצרניות הנפט, ואת הפגיעות של הכלכלות והחברות המתבססות על מחירי האנרגיה. כל אלה מציבים את השוק במצב שברירי ומסוכן. לאור העצבים המרוטים של השוק, נראה כי בשוק מעריכים כי הבנק הפדרלי יימנע בשבוע הבא מהעלאת ריבית".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן