המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת

המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל היום במגמה חיובית על רקע נעילה שלילית אמש בוול סטריט, שם מחכים המשקיעים לפרסום דוח התעסוקה החודשי ביום שישי, אשר צפוי להשפיע על החלטת הפד לגבי מועד תחילת העלאת הריבית בארה"ב.

בשעה זו עולה מדד ת"א 25 ב-0.4%, מדד ת"א 100 מתחזק ב-0.3% ומדד הבנקים מוסיף לערכו 0.4%. מדד התקשורת נחלש ב-0.3%, מדד הנדל"ן מתחזק ב-0.1% ומדד הנפט והגז נסחר ללא שינוי. טאואר שפרסמה אתמול כי החלה לייצר חיישנים עבור אינטל בעסקה שמוערכת במאות מייוני דולרים, עולה בשעה זו ב-0.6%.


הבורסה בתל אביב

בזירת המט"ח, אומרים היום ב-FXCM ישראל כי "למרות המומנטום החזק של הימים האחרונים, הדולר-שקל לא הצליח אמש לפרוץ את המחסום הפסיכולוגי של 4 וביצע נסיגה קטנה לאחור לעבר 3.97. לאחר העלייה החדה של השבוע האחרון, שבמהלכו טיפס הצמד יותר מ-15 אגורות בעקבות הורדת הריבית של בנק ישראל, הנסיגה המינורית הזו לאחור הינה מתבקשת, כאשר חלק מהספקולנטים העדיפו לממש מעט רווחים לפני הפריצה הבאה".

"על פניו, שום דבר ביחסי הכוחות בין המטבעות לא השתנה, וזאת לאחר שהורדת הריבית של הבנק ישראל הרחיבה את פער הריבית בין הדולר לבין השקל והמחישה את ההבדל בין המדיניות המוניטרית שנוקטים שני הבנקים המרכזיים כרגע. ולאחר מספר כישלונות לפרוץ את מחסום ה-4 בחודשים האחרונים, נראה שהפעם ישנה סבירות גבוהה שאכן נראה פריצה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן