המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת

שבוע המסחר בתל אביב ננעל בירידות שערים, בעקבות הנעילה השלילית בוול סטריט בסוף השבוע ועל רקע המגמה בעולם. הכנסת תצביע מחר על מתווה הגז, ומניות חברות הגז עלו בעקבות כך.

כזכור, בשבוע שעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו חזר בו מהחלטתו, והודיע על כוונתו להביא את אישור המתווה לכנסת. בנוסף, התגלה גם שדה גז סמוך לחופי מצרים, במה שעשוי להפחית משמעותית את אפשרויות היצוא. מחר הכנסת תתכנס במיוחד כדי להצביע על המתווה, ונתניהו מקיים פגישות על מנת להשיג את הרוב הדרוש כדי להעבירו. בעקבות זאת, מניות חברות הגז המקומיות ריכזו תשומת לב גם היום, כאשר דלק קידוחים זינקה ב-3.6%, אבנר עלתה ב-2.4% ורציו קפצה ב-4.7%.

בניו יורק ננעל המסחר בסוף השבוע בירידות שערים, והמשקיעים מחכים ל-17 בספטמבר, אז הפדרל ריזרב יודיע אם הוא מעלה את הריבית או מותיר אותה על כנה. באירופה ננעל המסחר במגמה שלילית ביום שישי גם כן, ובאסיה מתנהל המסחר היום בירידות שערים, כאשר מדד שנגחאי הסיני ירד ב-0.2% ומדד ניקיי היפני נחלש ב-2.1%.

כל אלו עמדו היום ברקע למסחר ברחוב אחוזת בית בתל אביב, ולאחר בוקר אדום ננעלה הבורסה במגמה מעורבת. מדד ת"א 25 עלה ב-0.1%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.2% ומדד הבנקים הוסיף 1.4% לערכו. מדד התקשורת עלה ב-0.8%, מדד הנדל"ן התחזק ב-0.5% ומדד הנפט טיפס ב-1.2%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן