המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים קלות

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בעליות שערים מינוריות, על רקע החשש מהדרדרות בטחונית נוספת בעקבות הפיגוע אתמול בירושלים, כמו גם על רקע יום מסחר נוסף בוול סטריט אשר נסגר עם קביעת שיאים חדשים של מדדי הדאו ג'ונס וה-S&P.

ברק בן נעים ממט"ח 24 אמר הבוקר כי "בשוק המקומי מתחילות לצבור תאוצה ספקולציות שבנק ישראל עשוי להצטרף ליפן ולאירופה ולהוציא לפועל מדיניות של הרחבה כמותית בצל נתוני הצמיחה השליליים ולאור המצב הבטחוני וההסלמה השוררים ברחבי המדינה. הרחבות כמותיות גרמו לתנודות חדות מאוד באירופה ובעיקר ביפן,  ומדיניות כזו צפויה להצניח את השקל בחדות ולהעלות את שוק המניות המקומי. המצב הבטחוני והספקולציות לגבי הרחבה כמותית שבפתח יקרבו באופן משמעותי את הדולר לנקודת יעד של 3.9 ולהמשך צניחת השקל".


הבורסה בתל אביב

עם סיום המסחר, כאמור, ננעלו המדדים המרכזיים בעליות קלות כשמדד ת"א 25 בתחזק ב-0.1%, וכמוהו גם מדד ת"א 100. מדד הבנקים נחלש ב-0.8%, מדד התקשורת התחזק ב-1.2%, מדד הנדל"ןטיפס ב-0.7% ומדד הנפט והגז איבד 0.6% מערכו.

הבנק הבינלאומי דיווח הבוקר על רווח נקי של 146 מיליון שקל – עליה של 1.4% לעומת רבעון הרבעון המקביל אשתקד. דירקטוריון הבנק הודיע על דיבידנד לבעלי המניות בסך של 55 מיליון שקל. מניית הבינלאומי התחזקה היום והוסיפה 1.6% לערכה. בנוסף, גם חברת מליסרון התחזקה היום לאחר שפרסמה הבוקר את דו"חות הסיכום שלה. בסיום המסחר הוסיפה המנייה 3.1% לערכה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן