המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות לאחר שאתמול ננעלו מדדי ת"א 25 ות"א 100 בירידות בעקבות המגמה השלילית שנרשמה בעולם בסוף השבוע. היום עמד ברקע המסחר שינוי המגמה במחירי הנפט אשר התחילו לעלות שוב, וכן הציפיה למדד המחירים לצרכן שיפורסם היום לאחר סיום המסחר.

 מדד ת"א 25 עלה ב-0.1% ומדד ת"א 100 התחזק ב-0.2% כל אחד, מדד הבנקים נחלש ב-0.5% ומדד התקשורת צנח ב-1.8%. מדד הנדל"ן ננעל סביב רמת הפתיחה ומדד הנפט והגז איבד 0.4% מערכו.

היום נכנסו לתוקף השינויים במדדיי הבורסה, הכוללים בין היתר את כניסתן של פרוטרום ומליסרון אל מדד ת"א 25 במקום פרטנר וסלקום שעוברות אל מדד ת"א 75.


הבורסה בתל אביב

ב-FXCM ישראל מציינים הבוקר כי התיקון שבדולר-שקל נובעת ממימושי רווח בשוק המקומי ובשוק הגלובלי, לקראת סוף השנה. "זהו דפוס המאפיין את התקופה שלפני חופשת חג המולד, וראש השנה האזרחית, והשנה, לאור התנועה הקיצונית במיוחד שראינו בדולר בכלל, התיקון חד במיוחד. לאחר הכישלון לפרוץ את רמת המפתח הפסיכולוגית של 4, הסוחרים העדיפו להבטיח את רווחיהם על פוזיציות הלונג שגרפו רווחי עתק בחודשים של המחצית השנייה של 2014".

"בשבועיים הקרובים, לקראת חופשת חג המולד וראש השנה האזרחית, נפחי המסחר בדולר צפויים להתחיל להתדלדל והתנודתיות צפויה לרדת. נשאלת השאלה עד לאן יתרחב התיקון של הדולר-שקל והאם הירידה החדה מסמנת תיקון רחב יותר, שיאפיין גם את תחילת 2015".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן