המסחר בבורסה ננעל בירידות, מניית אגרי צנחה

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בירידות שערים, על אף נעילה חיובית אמש בוול סטריט וכאשר המתח סביב הרכבת הממשלה עולה לאחר הודעתו של אביגדור ליברמן כי לא יצטרף לקואליציה הבאה.

כעת נותרו לנתניהו פחות מיומיים להשלים הרכבת ממשלה של 61 חברי כנסת, כאשר השותפה האחרונה שעדיין לא חתמה היא הבית היהודי, אשר מעוניינת לנצל את המצב על מנת למקסם את דרישותיה.

בהמשך השבוע יפורסמו שורה של נתונים כלכליים בארה"ב, אשר עשויים לשפוך אור על מצבו הנוכחי של המשק האמריקאי והסיכויים כי הבנק הפדרלי יעלה את הריבית עוד השנה. ב-FXCM ישראל אמרו הבוקר כי "עם פתיחת שבוע המסחר נרשמת עלייה בתשואות על אג"ח של ממשלת ארצות הברית, מה שמלמד על צפי חיובי לקראת שטף הנתונים שצפויים להתפרסם השבוע. הנתון המרכזי יהיה פרסום דוח התעסוקה ביום שישי שצפוי על פי ההערכות להצביע על תוספת של 225 אלף משרות ועל ירידה בשיעור האבטלה לשפל חדש של 5.4%. אם הנתונים יגשימו את הציפיות, הדולר צפוי לזנק".

בחמישי, עיני המשקיעים יעברו להתמקד בבריטניה, שם יערכו הבחירות המרכזיות שעשויות להוביל לקואליציה שתתמוך בפרישתה של בריטניה מהאיחוד האירופי. לצעד כזה עשויות להיות השלכות משמעותיות הן על המשך קיומו של גוש האירו והן על כלכלת היבשת באופן כללי. כל אלה ישפיעו על התנהלות השווקים בתקופה הקרובה.

אצלנו, כאמור, ננעל היום המסחר במגמה שלילית כשמדד ת"א 25 נחלש  ב-0.8%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.6% ומדד הבנקים התחזק ב-0.6%. מדד התקשורת איבד 1% מערכו, מדד הנדל"ן טיפס ב-0.4% ומדד הנפט והגז נחלש ב-0.6%.

את עיקר תשומת הלב היום ריכזה מניית חברת אגרי, אשר כזכור הודיעה אתמול כי תיצוק לתוכה את פעילותה של רשת "קופיקס" אשר החליטה להיכנס לבורסה. מניית החברה זינקה הבוקר, כשבשיא העליות טיפסה המנייה בלא פחות מ-30% – אך לקראת סיום המסחר נמחקו קליל העליות המדוברות, וערך המנייה צנח. בסופו של יום המסחר נחלשה המנייה ב-13.8%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן