המסחר בבורסה ננעל בירידות שערים, טבע נחלשה

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה שלילית, על רקע מה שנראה כרגיעה בגזרה הצפונית שמתחילה לחזור היום לשגרה. עוד ברקע המסחר, הנעילה השלילית אמש בוול סטריט לאחר הודעת סיכום הישיבה החודשית של הפד שלא סיפקה רמזים לגבי המועד הצפוי לתחילת העלאת הריבית בארה"ב. יחד עם זאת ציינו בפד את שביעות רצונם ממצבה של הכלכלה האמריקאית וכי האינפלציה צפויה לשוב לאזור יעד ה-2%, לאחר שהגיע לאחרונה לרמות נמוכות במיוחד.


הבורסה בתל אביב

בתל אביב כאמור ננעל היום המסחר בירידות שערים, כשמדד ת"א 25 נחלש ב-0.4% ות"א 100 ירד ב-0.6%, מדד הבנקים עלה ב-0.7% ומדד התקשורת נחלש ב-0.2%. מדד הנדל"ן התחזק ב-0.2% ומדד הנפט והגז טיפס ב-0.1%. פלוריסטם שזינקה אמש בוול סטירט ב-20%, לאחר שאקסלרון פרסמה המלצת קנייה למניית החברה עם מחיר יעד של 21 דולר למניה, עלתה היום גם בתל אביב – והוסיפה 6.1% לערכה. מניית חברת התרופות טבע, מנגד, נחלשה היום ב-3.4% לאחר ששבה מניו יורק עם פער שלילי. 

במט"ח 24 ציינו הבוקר כי "צניחת הדולר אמש על רקע האירועים הביטחוניים בצפון עשויים להתחיל להריץ מגמות פרו דולריות בטווח הרחוק. למרות שמסתמנת רגיעה באירועי הצפון, הצפויה לתת תמיכה לשוק הלוקאלי ולחזרה מסוימת למגמה פרו שקלית במסחר המקומי, היציאה ארוכת הטווח לטיפוס של הדולר תהיה בלתי נמנעת. הנגיעה הקרובה ב-3.95 ומעלה תאותת לשוק על חזרת המטבע לקראת פריצת ה-4.000 שקלים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן