המסחר בבורסה ננעל בירידות שערים

עליות שערים נרשמות ביום האחרון לשבוע המסחר בבורסה בתל אביב, על רקע המגמה הדומה בעולם. השינויים במחירי הנפט ממשיכים להעסיק את השווקים בעולם גם היום, והציפייה להחלטת הריבית בארה"ב הולכת ומתגברת ככל שקרב המועד – בשבוע הבא. מניית דסק"ש מרכזת תשומת לב היום במסחר.

נעילה שלילית נרשמה אמש בוול סטריט, על רקע התנודתיות במחירי הנפט. לאחרונה צנחו המחירים אל שפל של 7 שנים – 37 דולר לחבית, אך למרות זאת פרסום דוח המלאים בארה"ב הוביל לעלייה חדה בחוזים על הנפט. מחירי הנפט מרכזים תשומת לב רבה גם היום, כאשר החוזים העתידיים בארה"ב מאותתים על מגמה שלילית. בורסות אסיה ננעלו הבוקר במגמה דומה.

אצלנו מדד ת"א 25 נחלש בשעה זו ב-0.5%, מדד ת"א 100 יורד ב-0.4% ומדד הבנקים נחלש ב-0.7%. מדד התקשורת מאבד 1.2% מערכו ומדד הנדל"ן יורד ב-0.5%.

מדד הנפט והגז הוא היחיד לעלות בשעה זו, ומטפס ב-0.1%, על רקע אי היציבות במחירי הנפט. מניות הגז רושמות מגמה מעורבת, כאשר דלק קידוחים יורדת ב-0.2%, ואילו רציו עולה ב-1.1% ואבנר מתחזקת ב-0.4%.

מניות נוספות במוקד: דסק"ש נחלשת ב-0.8% כעת, על רקע דחיית האסיפה הכללית בעקבות התנגדות לשכרו של המנכ"ל הנכנס גיל שרון. טבע יורדת ב-0.4% בעקבות חזרתה מניו יורק עם פער שלילי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן