המסחר בבורסה ננעל במגמה חיובית

יום המסחר בבורסה בתל אביב ננעל על רקע המגמה היציבה בפתיחת הבורסה בניו יורק והמגמה המעורבת בשאר העולם היום. כלכלית ירושלים ושופרסל בין המניות שריכזו תשומת לב במסחר היום. 

החברה כלכלית ירושלים ריכזה עניין היום: לאחר הסכמות שנחתמו אתמול בין הבעלים, אליעזר פישמן, לבין בנק לאומי, לא ימונה כונס נכסים לחברה. עורכי הדין אייל רוזובסקי ורונן מטרי, הוצעו כמנהלים מיוחדים שיהיו אחראים למכירת המניות, כאשר ההסכם טעון אישור של בית המשפט המחוזי. מניית כלכלית ירושלים ננעלה בזינוק של 8.3%. מניית שופרסל עלתה ב-3.9% לאחר שיו"ר החברה, רפי ביסקר, הודיע על התפטרותו היום.

חברה נוספת במוקד תשומת הלב היא ג'ובוקיט, המפעילה תכני אינטרנט וחתמה לפני כ-3 חודשים הסכם עם Yahoo. גיוס המניות הושלם ועומד על 3.5 מיליון שקל. יו"ר החברה הוא הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ.

יום המסחר השלישי לשבוע זה ננעל, כאמור, במגמה חיובית, כשמדד ת"א 25 עלה ב-0.3%, ת"א 100 התחזק ב-0.3%, מדד הבנקים טיפס ב-0.7%, מדד הנפט והגז התחזק ב-0.6% ומדד הנדל"ן הוסיף 0.1% לערכו. מדד התקשורת צלל ב-3.2%.

נעילה חיובית רשמו נייס, עם עלייה של 1.6%, מניית כיל שהתחזקה ב-1.8% וטבע, שסיימה את יום המסחר בעלייה של 2.9%. 

בעולם, מכירת קנדי קראש של King ל-Activision מכה גלים: האחרונה חתמה על הסכם רכישה של המשחק הפופולרי ב-5.9 מיליארד דולר, לפי שווי של 18 דולר למניה. King מפתחת המשחק, ציפתה למכור לפי שווי שוק של 22.5 דולר למניה, יעד שצפוי לא להתממש בשלב זה.

 

 

 

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן