המסחר בבורסה ננעל במגמה מעורבת

המסחר בתל אביב ננעל במגמה מעורבת על רקע הירידות בוול סטריט. מדד ת"א 25 ננעל סביב רמת הפתיחה, מדד ת"א 100 עלה ב-0.1% ומדד הבנקים נחלש ב-1.2%. מדד התקשורת טיפס ב-2.5% , מדד הנדל"ן זינק ב-3% ומדד הנפט והגז נחלש ב-0.8%. פלוריסטם שזינקה בשבוע שעבר בעקבות סקירה חיובית שקיבלה, המשיכה לעורר עניין גם היום לאחר שפרסמה תוצאות חיוביות של ניסוי קליני שלב I/II. בעוד שברוב שעות המסחר זינקה, ננעלה מניית החברה בירידות ונחלשה ב-1.2%.


הבורסה בתל אביב

בזירת המט"ח אמרו היום ב-FXCM ישראל כי אין טריגר מספיק חזק כעת כדי להניע את הדולר לפריצה מעל רמת 4 שקלים.

"הדולר בעולם דשדש לאורך מרבית שבוע המסחר שעבר, הן על רקע ההתאוששות המסוימת של האירו והין, והן על רקע החלטת הריבית של הבנק הפדרלי, שלמעשה לא חידשה דבר, ונתוני התמ"ג המאכזבים שפורסמו ביום שישי וציננו עוד יותר את ציפיות הריבית על הדולר. הבנק הפרדלי אמנם הציג עמדה חיובית יותר כלפי הכלכלה האמריקנית, אך לצד הבשורה החיובית הזו הוא גם הדגיש את הצפי לירידה באינפלציה, ושמר על אותה רטוריקה, לפיה הוא דבק בגישה "סבלנית" בכל הנוגע לתזמון העלאת הריבית. לפי שעה, ההערכה הרווחת היא כי הבנק לא יעלה את הריבית בחצי שנה הקרובה, מה שמגביל את המומנטום השורי של הדולר. גם הזינוק של הנפט, בעקבות נתונים שלימדו על קשיים בתעשיית פצלי השמן בארה"ב, הכבידו על הדולר והצרו את המומנטום שלו".

"לאחר שיצאה קצת רוח מן המפרשים של הלונגיסטים, ישנו סיכוי למהלך מתקן קצת יותר רציני כלפי מטה. ירידה מתחת ל-3.90 עשויה לאותת על התרחבות הירידה, שעשויה אף להביא את הדולר האמריקאי אצלנו להתקרב לאזור ה-3.75 המהווה תיקון שליש מכל העלייה מאז 3.4".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן