המסחר בבורסה ננעל בעליות, מניית טבע נחלשה ב-1.7%

בבורסה בתל אביב נפתח היום שבוע המסחר, על רקע הנעילה השלילית ביום הק' האחרון וירידות השערים אשר נרשמו באירופה ובוול סטריט במהלך סוף השבוע. כזכור, בבורסה בניו יורק נחלשו כל המדדים המובילים ביום ו' האחרון לאחר פרסום נתוני הצמיחה המאכזבים באשר למשק האמריקאי, מהם עולה כי הכלכלה התכווצה ב-0.7% במהלך הרבעון הראשון של השנה. לנתון המאכזב התווספו החששות וחוסר הוודאות בנוגע למצבו של המשק היווני אשר הוסיפו לעצבנות המשקיעים ברחבי העולם.

היום, כאמור, המסחר בבורסה הגיב לירידות אלו וננעל בעליות שערים – לאחר פתיחה שלילית בשעות הבוקר. מדד ת"א 25 התחזק בסיום המסחר ב-0.7%, מדד ת"א 100 טיפס ב-0.4% ומדד הבנקים התחזק ב-0.3%. מדד הנפט והגז התחזק ב-1.1%, מדד התקשורת עלה ב-1.2% ומדד הנדל"ן הוסיף 0.2% לערכו.

מניית כיל עמדה היום במוקד תשומת הלב לאחר ההודעה על סיומו של סכסוך העבודה המתמשך בין החברה לוועד העובדים. עם סיום המסחר המנייה התחזקה והוסיפה 0.7% לערכה. מניית חברת טבע ירדה לאחר שבסוף השבוע האחרון מנכ"לית חברת מיילן, אותה מנסה טבע לרכוש, הצהירה במהלך כנס משקיעים שערכה החברה כי טבע "עומדת בפני צניחה מצוק גבוה". עם סיום המסחר מניית החברה ירדה ב-1.8%. חברת גזית גלוב התחזקה ב-1.7% לאחר שהחברה דיווחה על זינוק ברווחי החברה במהלך הרבעון הראשון של השנה, כמו גם על רקע הודעתו של מנכ"ל החברה רוני סופר על פרישתו לאחר 19 שנים בתפקידו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן