המסחר בבורסה ננעל בעליות שערים, מניות הגז זינקו

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה חיובית על רקע עליות השערים הקלות שחתמו אמש את המסחר בוול סטריט וכאשר עיני המשקיעים עדיין מופנות אל יוון, שם התבטא אתמול ראש הממשלה המקומי והצהיר כי לא יתפשר על דרישתו לבטל את מדיניות הצנע במדינה. במחלקת המסחר של FXCM ישראל אמרו הבוקר כי למרות כישלון השיחות בין יוון לראשי האיחוד האירופי, השווקים מגיבים במתינות יחסית: "נראה כי בשווקים מתחילים לעכל את האפשרות שיוון בסופו של דבר תפרוש מהאיחוד. הגם שתרחיש כזה יחולל ללא ספק גל של בהלה בשוק בטווח הקצר, ייתכן כי בטווח הארוך הדבר דווקא יתרום ליציבות ולחיזוק גוש האירו, וזאת עם פרישתה של אחת המדיניות החלשות והסוררות באיחוד".


הבורסה בתל אביב

אצלנו, את עיקר תשומת הלב ריכזו היום הדיווחים על כך שהמדינה גיבשה את מתווה הפשרה אשר תציע לשותפות קידוח הגז. בעקבות הדיווחים זינקו מניות השותפות בבורסה, כשמניית חברת אבנר התחזקה ב-5.7%, מניית רציו זינק ב-6% ומניית דלק קידוחים הוסיפה 6.9% לערכה. מדד הנפט והגז זינק גם הוא בתגובה, והוסיף היום 3.6% לערכו.

יתר המדדים ננעלו, כאמור, בעליות שערים גם כן: מדד ת"א 25 התחזק ב-0.6% ומדד ת"א 100 ב-0.4%. מדד הבנקים התחזק ב-1.4% ומדד הנדל"ן נחלש ב-0.4%. מדד התקשורת עלה ב-0.8%. מניית חברת ביו ויו עלתה ב-6.4%, לאחר שהחברה פרסמה תוצאות חיוביות מניסוי קליני שערכה לבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן הריאה. חברת מזור צנחה ואיבדה 5.6% מערכה לאחר פרסום דו"חות סיכום רבעוניים מאכזבים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן