המסחר בבורסה ננעל בעליות שערים, מניית בזק נסקה

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בעליות שערים, על רקע המגמה השלילית בה ננעל המסחר אתמול ועליות שערים בבורסות אסיה ואירופה היום. כזכור, הבורסה בתל אביב יצאה היום לפגרה בת יומיים לרגל יום הכיפורים, ותשוב לעוד יום מסחר אחד השבוע ביום ה'.

אתמול התנהל על רקע הודעת הפד של הבנק הפדרלי המרכזי בארה"ב ביום חמישי האחרון, שהחליט להותיר את הריבית על כנה גם במהלך החודש הקרוב. הריבית במשק עומדת על רמה אפסית כבר 7 שנים ברציפות – מאז חתך הפד את שיעור הריבית לאפס בשנת 2008, כחלק ממאמצי הסיוע למשק על רקע המשבר הזכור. מאז, כאמור, לא הועלתה הריבית כלל. ההודעה הביאה לירידות שערים בעולם בסוף השבוע, והמגמה הגיעה גם אלינו אתמול עם פתיחת שבוע המסחר המקוצר.

אך למרות הנעילה השלילית אתמול, היום המסחר בתל אביב ננעל, כאמור, בעליות שערים. מדד ת"א 25 עלה היום ב-0.5%, מדד ת"א 100 התחזק ב-0.6% ומדד  הבנקים הוסיף 0.4% לערכו. מדד התקשורת זינק והוסיף 3.6% לערכו, מדד הנדל"ן ירד ב-0.2% ומדד הנפט והגז איבד 0.4% מערכו.

מניות חברת התרופות כן פייט המשיכה לרכז תשומת לב במסחר, לאחר שקפצה אתמול בקרוב ל-93%. המניה התחזקה היום וטיפסה ב-2.4% נוספים. את את עיקר תשומת הלב ברחוב אחוזת בית ריכזה היום מנייתב זק, לאחר שנסקה והוסיפה 4.1% לערכה לאחר שהודיעה על חלוקת דיבידנד בגובה 933 מיליון שקל. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן