המסחר בבורסה ננעל בעליות שערים

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים, למרות הנעילה השלילית אתמול אצלנו ועל רקע המגמה החיובית בוול סטריט היום. המסחר היום התנהל על רקע הדיון בתקציב המדינה.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.7% ומדד ת"א 100 התחזק גם הוא ב-0.7%. מדד הבנקים הוסיף 0.5% לערכו, מדד התקשורת נחלש ב-0.3% ומדד הנדל"ן הוסיף 0.6% לערכו. מדד הנפט והגז נותר סביב רמת הפתיחה.

תקציב המדינה עמד ברקע למסחר היום, כאשר שר הכלכלה דרעי ושרת התרבות רגב איימו להצביע נגד אישור התקציב בישיבת הממשלה היום. הלילה ניסו שר האוצר משה כחלון ודרעי למצוא פיתרון לדרישותיו, אבל הניסיונות לא צלחו, ודרעי ושר הדתות דוד אזולאי מאיימים לסכל את אישור התקציב. המחלוקת עומדת סביב פטור ממע"מ על חשמל ומים לארבעת העשירונים התחתונים, ולביטול המע"מ לכל משתמשי התחבורה הציבורית. משרד האוצר מוכן להעניק הקלות במחירים, אך ללא פטור ממע"מ. הניסיונות למציאת פיתרון בין דרעי וכחלון ממשיכים, ומסתמן כי הממשלה תצליח להעביר את התקציב היום, 

מניית שופרסל עמדה במוקד המסחר היום, לאחר שדיווחה על רווח נקי של 29 מיליון שקל בשני הרבעונים של השנה, לעומת הפסד נקי של 125 בתקופה המקבילה אשתקד. מניית שופרסל התחזקה ב-1.2%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן