המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים חדות

המסחר בוול סטריט ננעל היום בירידות שערים חדות כשברקע עליית המתיחות בין רוסיה לבין המערב, על רקע הדיווחים כי בארה"ב מעוניינים בהטלת סנקציות על חברות מובילות במשק הרוסי. גם התרסקות המטוס המלזי מעל שמי אוקראינה, אשר על פי הדיווחים השונים יורט על ידי טיל אשר שוגר מהקרקע, הוסיפה לעליית מפלס הלחץ בקרב המשקיעים מהמשך ההתחממות.

עם סיום המסחר, כאמור, ננעלו המדדים המרכזיים בירידות שערים חדות כשמדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.9%, מדד ה-S&P 500 איבד 1.2% מערכו ומדד הנאסד"ק צנח וירד ב-1.4%. 

צילום: רויטרס

מניית חברת מיקרוסופט ריכזה היום את מרבית העניין בוול סטריט, לאחר שמנכ"ל החברה הודיע על תהליך התייעלות ענק, במסגרתו תפטר החברה 18,000 עובדים (כ-20% מכלל עובדי החברה כיום). מדובר בתהליך ההתייעלות הגדול ביותר אשר בוצע אי פעם בענקית התוכנה. עם סיום המסחר נראה כי המשקיעים בהחלט תומכים במהלך, ומניית החברה התחזקה והוסיפה 1% לערכה. גם מניית ענקית החיפוש גוגל ריכזה היום עניין מיוחד, לקראת פרסום הדו"חות הרבעוניים של החברה הערב. מניית החברה נחלשה היום וירדה ב-1.6%. 

המגמה השלילית שלטה גם במסחר בבורסות אירופה, כשבפריז נחלשת הבורסה ב-1.2%, ובפרנקפורט איבדה הבורסה 1% מערכה. בבורסות אסיה ננעל מוקדם יותר המסחר במגמה מעורבת. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן