המסחר בת"א ננעל בירידות: מדד הבנקים צנח בכ-3%

המסחר בבורסה לניירות ערך בת"א ננעל במגמה שלילית, לאחר פתיחה ירוקה מוקדם יותר היום. מדד ת"א 100 ירד ב-0.8% ות"א 25רשם ירידה בשיעור של ב- 0.8%, הבנקים צנחו ב-2.8%, בהובלת הבנק הבינלאומי שאיבד 2.6% מערכו. מדד התקשורת ירד ב- 1.45%. 

בתחילת יום המסחר פקעו אופציות המעו"ף ליוני ברמה של 1,074 נקודות. האופציות על מדד הבנקים פקעו ברמה של 864.62 נקודות. כלכלית ירושלים של אליעזר פישמן מאבדת כ-5% מערכה, בעוד פרטנר ובזק איבדו כ-2% מערכן כל אחת. מניית טבע מחקה 1.5% נוספים מהזינוק של תחילת השבוע, וגם רמי לוי המתרחב מאבד 1.17%.

בסיכום המחצית הראשונה של 2012 נראה כי מדד התקשורת רשם את הצניחה הגדולה ביותר, עם ירידה של 48% מאז תחילת השנה. הסיבה לכך היא התעצמות התחרות בשוק התקשורת התאפשרה בזכות מספר רפורמות שהנהיג שר התקשורת משה כחלון. מדד ת"א 25 ירד ב-2% ואילו מדד הטכנולוגיה דווקא זינק ב-28%. 

לקראת שבוע המסחר הבא, עיניהן של המשקיעים נשואות לפסגה האירופית הצפויה להפתח הערב. מנהיגי האיחוד האירופי ידונו במהלך סוף השבוע בצעדים נוספים שיש לנקוט על מנת להיהאבק במשבר החוב בו שרויות יוון, ספרד, איטליה והאחרונה שהצטרפה השבוע, קפריסין.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן