המסחר בת"א נפתח בעליות על רקע ציפייה לפתיחת הפסגה האירופית

הבורסה לניירות ערך בת"א נפתחה בעליות שעריםעל רקע ציפייה לפתיחת כינוס מנהיגיה הכלכליים של אירופה מחר. מדד ת"א 25 עולה ב-0.2%, ת"א 100 רושם עלייה של 0.3% ומדד הבנקים מוסיף 0.1% לערכו. בדומה לשווקים בשאר העולם, המשקיעים בתל אביב ממתינים לשמוע את החלטות האיחוד האירופי בנוגע לצעדים נוספים להתמודדות עם משבר החוב בגוש היורו. 

אמש ננעל המסחר באירופה בירידות שערים, לאחר הנפקת אג"ח בספרד ואיטליה בריביות גבוהות מהרגיל. בנוסף פורסם אתמול כי סוכנות הדירוג אגאן ג'ונס הורידה את דירוג האשראי של כלכלת גרמניה, המדינה החזקה ביותר בגוש היורו כיום לרמה של +A לעומת הרמה הקודמת של -AA.

במניית טבע תמשיך היום לרכז את עניין המשקיעים לאחר שאתמול מחקה את הזינוק המשמעותי בערכה שהושג לאחר זכיית החברה במשפט בארה"ב שהעניק לה בלעדיות על מכירת תרופת הדגל שלה, הקופקסון. בשעה זו יורדת מניית החברה ב-0.3%

גם מניות התקשורת מעוררות היום עניין. בניגוד למגמה החיובית המאפיינת את המסחר במדדים המובילים, מדד התקשורת יורד כעת ב-1.1%. מניית סלקום מובילה את הירידות עם צניחה של 5%, אחרי מניית פרטנר עם ירידה של 2.7%, מניית הוט רושמת כעת ירידה של 2.2%. לעומת זאץ דווקא מניית בזק רושמת כעת עליה של 0.3%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן