המסחר בתל אביב ננעל בירידות שערים

המסחר בת"א ננעל בירידות שערים קלות לאחר שרוב היום התנהל במגמה חיובית. לשינוי המגמה תרמה הפתיחה השלילית בוול סטריט והמשך התנודתיות בשוק הנובעת מהאירועים האחרונים בצרפת והמשך ירידת מחירי הנפט. גם החשש מהבחירות הקרבות ביוון הוסיף לסנטימנט השלילי. 

מדד ת"א 25 נחלש ב-0.2%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.1% ומדד הבנקים הוסיף 0.2% לערכו. מדד הנפט והגז שב לירידות ונפל ב-1.9%, מדד התקשורת נחלש ב-0.6% ומדד הנדל"ן התחזק ב-0.6%.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל ציינו הבוקר: "לאחר התיקון כלפי מטה, שאפיין אתסוף 2014, הדולר-שקל פתח באופן חיובי את 2015, אבל לא הצליח לפרוץ בשבוע שעבר את רמת ההתנגדות של 3.98, והוא נסוג לעבר 3.95. הדולר-שקל צפוי להמשיך לנועבטווח של 3.9-4 כשעלייה מעל 3.98 עשויה לדרבן את הספקולנטים לבחון פעם נוספת אתהתקרה ברמת הפסיכולוגית של 4. ירידה מתחת ל-3.95 עשויה, שוב, לייצר מומנטום כלפי מטה לעבר 3.90."

"החשש העיקרי כעת בשוק הוא מהמשך צניחת מחיר הנפט, שנועל שבוע שביעי ברציפות של ירידה, והוא נסחר כעת עמוק מתחת לרמת 50. כרגע, לאור עודף ההיצע בשוק הנפט, קשה להעריך מתי תיקבע תחתית. אם נראה את המשך צניחת הנפט, הדבר יגרור מטה גם את שוקי המניות, ועימם עלייה נוספת של הדולר."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן