המסחר בתל אביב ננעל במגמה מעורבת

המסחר בתל אביב ננעל היום במגמה מעורבת, על רקע פתיחה שלילית בוול סטריט ותנודתיות מחירי הנפט שמחיריו חזרו לרדת היום. אתמול פורסמה החלטת הריבית לחודש מרץ וקבעה כי הריבית תישאר ללא שינוי.

מדד ת"א 25 ירד ב-0.4 ומדד ת"א 100 נחלש ב-0.2%, מדד הבנקים עלה ב-0.6%. מדד התקשורת ירד ב-1.1%, מדד הנדל"ן ללא שינוי ומדד הנפט והגז איבד ב-2% מערכו.


על פי הודעת הוועדה המוניטרית בבנק ישראל שיעור הריבית במשק לחודש מרץ יישאר ברמה של 1% – רמת הריבית הנמוכה ביותר בנרשמה במשק הישראלי. בבנק ישראל נימקו את ההחלטה בכך שהיא "עקבית עם מדיניות מוניטרית שנועדה להחזיר את האינפלציה אל תוך יעד יציבות המחירים של 1% עד 3% ולתמוך בצמיחה תוך שמירה על היציבות הפיננסית".

אתמול נודע כי מספר שתיים של חברת הפניקס, שמעון קלמן, עוזב במפתיע את החברה. המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המטה והפיננסים צפוי לסיים את תפקידו במהלך חודש אפריל. העזיבה היא על רקע מזכר הבנות שנחתם עם חברת הביטוח האמריקאית AmTrust למכירת 47.5% ממניות דלק בקבוצת הפניקס תמורת כ-1.65 מיליארד שקל. מוקדם יותר החודש בוטלה עסקת מכירה עם פוסון הסינית. על רקע זה עולה הבוקר מניית הפניקס ב-1.1%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן